ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 02 دی 1397 06:54

پوستر دیواری

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
پوستر دیواری چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد
تفاوت کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری در چیست ؟
برای داشتن یک پوستر دیواری باید یک تصویر کامل روی دیوار مثل عکس منظره، عکس خود انسان و یا … دارای کیفیت خاصی باشد. میبایست سایز واقعی تصویر در فتوشاپ باشد ثبت شده باشد و حداقل روزلوشن باید 100 باشد و اگر سایز کوچک می شود 300 دی پی آی کمتر نباید باشد.

فایلی که جهت چپ استفاده میشود میبایست Tif باشد و در صورتی که با پسوند Jpeg تصویر ارائه شود میبایست تبدیل به تیف می کنیم. فقط کیفیت مهم است چون روی نمایش تصویر قبل از چاپ را می بینند که اگر هر مشکلی داشت برطرف شود سپس برای چاپ فرستاده شود. وقتی مشتری فایلی ارسال می کند چک می شود یعنی ابتدا طراح فایل را چک کرده روی کار دراپ می شود سپس کار چاپ می شود. پوستر دیواری بر اساس سایز و تصویری که می خوان نصب بشه حالت سلیقه ای دارد و یه سری چیزها هست که علمی هستند که باید در نظر بگیرن چون باید رنگ بندی شوند.

پوستر دیواری جدید
پوستر دیواری مدرن
پوستر دیواری اداری
پوستر دیواری گل برجسته
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری هنر
پوستر دیواری کودک
بعضی ابعاد تصاویر مثلا گل چون خیلی بزرگ هستن توی یک فضای کوچک اتاق نباید کار شود چون فضا را کوچکتر می کند. یک سری تصاویر هستن که با رنگ فضا یکی هستن مثلا رنگ دیوار و پرده آبی است در نتیجه از هارمونیه رنگ آبی و سفید و خاکستری استفاده می کنند و یا می توانند از رنگ بندی تضاد هم استفاده کنند.

معمولا در فضاهای بزرگ از رنگ بندی گرم استفاده می شود چون فضا را بسته و گرم و پر می کند. خیلی ها مشکل پر کردن فضا را دارند که به راحتی می توان با یک کاغذدیواری رنگ بندی شلوغ یک بخش خیلی زیاد از فضا را پر کنند با وجود اینکه یک دیوار هست و جلوش چیزی قرار نمی گیره اما همان دیوار فضا را می بندد.

حال این سؤال پیش می آید که آیا یک شخص می تواند خودش به تنهایی این کار را انجام دهد؟ که پاسخ این است میبایست از مشاوران ما راهنمایی برای انجام درخواست صحیح داشته باشند.

مرحله بعد عکس انتخاب شده و به تارونا مارائه می شود و تارونا آن را تقسیم بندی کرده و مسئله ی مهم این است که باید توجه داشته باشیم که اگر بعضی وقت ها از یک تصویر خیلی خوشمون می آید ولی تصویر به سایز دیوار نمیخوره ما تصویر را نه می کشیم و نه جمع می کنیم

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.