ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 10 مرداد 1397 14:31

شبکه تجاری تعاون CBN

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 10 مرداد 1397
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شبکه تجاری تعاون اینتِگریتور (تجمیع کننده هوشمند) کارشناسان ممتاز ، مجموعه های شاخص و سران تجاری میباشد که این اعضا با استفاده از ارکان و ظرفیت موجود در کار گروه های ده گانه CBN اقدام به هم افزایی و اشتراک ظرفیت نموده و به جوامع هدف تجاری خود ارائه خدمات مینماید.
هدف شبکه تجاری تعاون بهبود ، تسهیل و ارتقاء فرایند تجاری ، مدیریتی و ارتباطی بنگاه های اقتصادی ، تعاونگران ، کارآفرینان و صنعتگران با یکدیگر در قالب شبکه یکپارچه مدیریتی میباشد . در چشم انداز این طرح ، بنا شده تا مدیریت هسته اصلی شبکه تجاری تعاون به واسطه سامانه هوشمند به نام تیم مارکتینگ رقم بخورد . که این سامانه با ایده پردازی و خلاقیت به کار برده شده توسط کار گروه نرم افزار CBN به نام روژمان در شرف طراحی میباشد .
فرایند توسعه فعالیت شبکه تجاری تعاون به واسطه تشکیل رویداد های شاخص از جمله برگزاری نشست ، اتاق فکر اجرایی ، بازدید های تجاری و ایجاد کمپین های مطالعاتی میباشد . لازم به ذکر است مجموعه راپا آماده اشتراک ظرفیت و همکاری از طریق کارگروه های کارشناسی CBN با افراد و مجموعه های شاخص ، از جمله امور بازرگانی ، تبلیغات ، برندینگ و مارکتینگ ، فنی و مهندسی و رسانه میباشد .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرمان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.