ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

سه شنبه, 27 تیر 1396 06:10

تابلو لبیک یا حسین

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تابلو ایستاده لبیک یا حسین در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۲ روز کاری انجام شده است. جنس به کارگرفته شده در این پروژه از فوم با دانسیته بسیار بالا می باشد. البته این توانایی در مجموعه آرسین دکور وجود دارد که به سفارش کارفرما روکش و جنس تغییر یابد. ابعاد تابلو ایستاده لبیک یا حسین ۱ متر در ۱٫۲ متر می باشد. وزن تقریبی تابلو در حدود ۸ کیلوگرم می باشد. این ماکت به سفارش برنامه تلویزیونی سمت خدا در ایام محرم ساخته شده است. از این نوع تابلوها می توان در دکور و دیزاین مراسمات مذهبی، همایش ها، هیئت ها،مساجد و … استفاده نمود.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

شما می توانید از اینجا قیمت فوم دانسیته بالا و قیمت برش استیکر را مطلع شوید.

شما می توانید از اینجا کلیه دکورهای مذهبی ما را مشاهده فرمایید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.




تابلو لبیک یا حسین – طراحی صحنه در تلویزیون – طراحی دکور برنامه های تلویزیونی با فونت مذهبی – طراحی دکور مذهبی – طراحی دکور هییت – طراحی صحنه در تلویزیون – برش فوم – طراحی دکور برنامه های تلویزیونی – دکور برنامه – شرکت طراحی دکور مذهبی – دکور مراسم – شرکت طراحی دکور هییت – طراحی دکور مذهبی با یونولیت – طراحی صحنه در تلویزیون – دکور برنامه زنده – آرسین فوم – دکور فوم – دکوراسیون مذهبی – طراحی دکور هییت با لوگو مذهبی – فونت مذهبی – ساخت ماکت مذهبی – دکور همایش – آرسین دکور – دکور سمینار – طراحی دکور هییت با فوم – طراحی دکور برنامه های تلویزیونی با فوم – طراحی صحنه در تلویزیون با فوم -طراحی صحنه در تلویزیون با ماکت – طراحی دکور مذهبی با ماکت – طراحی دکور برنامه های تلویزیونی با فوم و لوگو – شرکت آرسین دکور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرسین دکور
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.