ریال
جمعه 10 فروردين 1403

سه شنبه, 27 تیر 1396 06:43

ماکت فنجان

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ماکت فنجان و فونت ضخیم lavazza بر دیواره این غرفه نمایشگاهی در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۳ روز کاری اجرا شده است. ابعاد این ماکت به صورت تقریبی ۱٫۵ متر می باشد. وزن تقریبی این پروژه در حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد. جهت نصب ماکت استراکچری طراحی شده است که نصب آن را در محل پروژه بسیار سهل و آسان نموده است. جنس ماکت فنجان با توجه به این نکته که جهت دکوراسیون نمایشگاهی استفاده شده است و این دکورها بایستی در عین داشتن زیبایی لازم و طول عمری در حدود ۳ الی ۴ روز ((تعداد روزهای بازدید از نمایشگاه)) و یک بار مصرف بودن، از روکش مواد معدنی با فرمولاسیون مخصوص و ویژه مجموعه آرسین دکور استفاده شده است همین امر باعث شده قیمت تمام شده پروژه ماکت فنجان با توجه به تک بودن از لحاظ تعداد برای کارفرما بسیار مقرون به صرفه باشد. سرعت اجرای پروژه نیز به دلیل استفاده از همین مواد بسیار افزایش یافته است. البته این توانایی در مجموعه آرسین دکور وجود دارد که از هر نوع روکش از جمله فایبرگلاس یا هر نوع روکش دیگری استفاده شود. از این ماکت جهت تبلیغات در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی استفاده شده است.

از ماکت تبلیغاتی فنجان می توان در رستوران ها، کافی شاپ ها و … در راستای هرچه بهتر تاثیرگذاری و ماندگاری در ذهن و زمیر ناخودآگاه مشتریان و بازدیدکنندگان استفاده و بهره برد تا همه ی این بازدیدکنندگان شما را با این ماکت تبلیغاتی فنجان یاد و معرفی نمایند.

در انتها این نکته یادآوری می شود مجموعه گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.




ماکت فنجان – ساخت ماکت فنجان – ماکت فنجان حجیم – ماکت فتجان سه بعدی – قالبگیری با فایبرگلاس – ماکت فنجان خلاقانه – آرسین فوم – ماکت های فنجان با فایبرگلاس – ماکت استکان و نعلبکی – ساخت ماکت فنجان – مدل سازی با فایبرگلاس – مدل سازی با فایبرگلاس – مدل سازی با فایبرگلاس به صروت حرفه ای در ایران – قیمت ماکت استکان و نعلبکی – سازنده ماکت فنجان – مدل سازی با فایبرگلاس – سازنده ماکت استکان و نعلبکی – قالبگیری با فایبرگلاس – ماکت استکان و نعلبکی حجیم – مدل سازی سه بعدی – ماکت استکان و نعلبکی سه بعدی – قیمت ماکت استکان و نعلبکی – مدل سازی با فایبرگلاس – قیمت قالبگیری با فایبرگلاس – مدل سازی با فایبرگلاس حرفه ای – مدل سازی با فایبرگلاس در تهران – مدل سازی با فایبرگلاس در ایران – آرسین دکور – مدل سازی با فایبرگلاس و کامپوزیت – قالبگیری با فایبرگلاس – قالبگیری با فایبرگلاس و کامپوزیت – قیمت ماکت تبلیغاتی فنجان – مدل سازی سه بعدی – شرکت مدل سازی سه بعدی – قیمت مدل سازی با فایبرگلاس – ماکت استکان و نعلبکی – مدل سازی سه بعدی با فوم – هزینه قالبگیری با فایبرگلاس – آرسین دکور – مدل سازی سه بعدی با فایبرگلاس – آرسین دکور – مدل سازی سه بعدی با فوم دانسیته بالا – مدل سازی سه بعدی فوم فشرده – قالبگیری با فایبرگلاس – قیمت مدل سازی سه بعدی با فایبرگلاس ویژه – مدل سازی سه بعدی یونولیت – هزینه مدل سازی با فایبرگلاس – مدل سازی سه بعدی با کامپوزیت – شرکت آرسین دکور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرسین دکور
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.