ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

چهارشنبه, 03 آبان 1396 06:13

کامبوچا فرودز

رتبه این آیتم
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
کامبوچا نوشيدني گازداري که از تخمير چاي شيرين شده، تهيه ميشود؛ تقريباً براي تمام ارگان هاي بدن مفيد است. اما آيا ميدانستيد اين نوشيدني بخصوص براي بعد از تمرين ورزشي چقدر مفيد است؟ ورزشکاران ميتواندد کامبوچا را به عنوان نوشيدني بعد از ورزش براي بازسازي، آب رساني و افزايش کلي عملکردشان مصرف کنند.

آب رساني
کامبوچا حاوي الکتروليت هاست. الکتروليت ها موادي هستند که براي آب رساني به سلول ها و بافت هاي بدن ضروري اند و باعث عملکرد سالم اعضا ميشوند. کامبوچا يک نوشيدني بازسازي کننده (recovery drink) قدرتمند است که ميتواند بعد از يک تمرين ورزشي سنگين نيازهاي بدن را مرتفع کند. کامبوچا سرشار از ويتامين ها و الکتروليت هاست، اما برخلاف بقيه نوشيدني هاي ورزشي قند، رنگ و طعم دهنده شيميايي و مصنوعي ندارد.

مواد مغذي
ليست ويتامين ها و مواد معدني موجود در يک ليوان کامبوچا واقعاً حيرت آور است:
ويتامين C
ويتامين B12
اسيد هاي آمينه
پلي فنول ها
آنزيم هاي ارگانيک
کامبوچا نه تنها حاوي مواد مغذي ذکر شده در بالا ميباشد، بلکه ترکيبات موجود دراين نوشيدني به جذب ديگر مواد غذايي مفيد از جمله آهن کمک ميکند. اين ويژگي باعث بالا رفتن متابليسم بدن در نتيجه کاهش وزن، رفع خستگي و بهبود کوفتگي عضلات بعد از ورزش ميشود.

آنتي اکسيدان ها
فشاري که در يک تمرين ورزشي سنگين به بدن وارد ميشود، باعث توليد اکسيدان در بدن ميشود. کامبوچا به لحاظ خواصيت سم زدايي و دارا بودن مقادير بالاي آنتي اکسيدان از اين نظر هم نوشيدني ورزشي ايده آلي مي باشد. ترکيبات سم زداي موجود در کامبوچا به بهبود سلامت کبد و کليه کمک ميکند. اين مسئله بخصوص براي ورزشکاراني که در رژيم هاي پر پروتيين بوده و با مصرف مکمل ها و داروهاي شيميايي سموم زيادي کبد و کليه شان جمع ميشود، بسيار مفيد است.

تحکيم مفاصل
بدن سازي يا فوتبال يا...؛ ورزشکاران در هر رشته ي ورزشي که فعاليت دارند، مرتباً فشار زيادي را به مفاصل خود وارد ميکنند. در کامبوچا مقادير زيادي اسيد گلوکورنيک،کاندورتين و گلوکوزامين وجود دارد که کمک شاياني به بازسازي و استحکام مفاصل و غضروف ها ميکند. بدين وسيله هم باعث رفع مصدوميت ميکند و هم با قوي کردن اين بافت ها از بروز آسيب هاي ورزشي پيگيري ميکند.


در نهايت به تمام ورزشکاران در تمام رشته ها نوشيدن اين نوشابه ي سالم را پيشنهاد ميکنيم. کامبوچا نه تنها يک نوشابه طبيعي و خوش طعم است، بلکه براي تامين مواد مغذي بدن (ويتامين ها، عناصر معدني و اسيدهاي آمينه)، ارتقا سطح انرژي ، استقامت مفاصل و عضلات مفيد است. کامبوچا را حتماً به شکل ارگانيک و همراه مقدار زيادي آب بعد از تمرين ورزشيتان ميل کنيد!
300,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
رابین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.