ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 27 دی 1396 10:45

طراحی هایپرمارکت

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
گروه دینا؛ طراحی هایپرمارکت ، طراحی سوپرمارکت ، تجهیز و اجرا

گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی، طراحی و تجهیز فضاهای تجاری و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید. شرکتی را تصور کنید هنر طراحی را با برنامه ریزی کسب و کار درآمیخته، علم مهندسی را با توان اجرایی ادغام کرده و استراتژی را با فن مدیریت پروژه تجمیع نموده و در نهایت، همه ی آنها را به نحو مطلوب تحقق میبخشد. Dina شرکتی است که در حوزه ی طراحی، اجرا، راه اندازی و توسعه ی الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه ارائه میدهد. رسالت ما در ارائه ی خدمات مان، پشتیبانی از کسب و کار شما از مرحله ی ایده پردازی تا راه اندازی و توسعه ی پایدار به همراه مدیریت منسجم و یکپارچه ی پروژه های شماست. واحد سازمانیِ ما وظیفه ی طرح ریزی و اجرای الگوی اولیه ی تجاریِ شما را به عهده داشته و در بهینه سازی دستاوردهای کسب و کارتان همراه شماست. از سوی دیگر، واحد اختصاصیِ Dina وظیفه ی طراحی، تجهیز و اجرای سازه و دکوراسیون هایپرمارکت، سوپرمارکت، قنادی، کافی شاپ، رستوران و … شما را به عهده دارد.
http://dinagrp.com

عملکرد نظام مند و جامعِ ما، رمز موفقیت ماست
رویکرد همه جانبه و جامعِ ما به پروژه هایی که به عهده میگیریم ویژگیِ جداناشدنیِ عملکرد ما بوده و همه ی جوانب کار را تحت تأثیر قرار میدهد. این رویکرد ما را قادر می سازد تا ایده هایی موفقیت آمیز، کسب و کارهایی سودآور و استراتژی هایی توسعه محور خلق کنیم و کسب و کار شما را به رونق و شکوفایی برسانیم. با مشورت طراحان ما شما از طرحی برخوردار میشوید که با شرایط و مقتضیات فضای شما سازگاری کامل دارد. طراحی فضای فروشگاهی همگام با تکنولوژی روز دنیا، رمز جذب حداکثری مشتریان می باشد. روش عرضه و ارائه محصول مبتنی بر ترفیع و پیشرفت فروش، درآمد حاصله را افزایش میدهد.

مشتریان ما درباره خدمات ما چه میگویند؟
ما برای هر یک از مشتریانمان، چهارچوب اجرایی و استراتژی مشخصی را تنظیم کرده و از مرحله ی برنامه ریزی تا طراحی و اجرا، در مسیر تعیین شده به سمتِ تحقق انتظارات و توسعه ی مستمر آنها حرکت میکنیم. قدم به هر فروشگاهی که می گذارید، محصولات مشابهی در همه آنان می بینید. اما علت برتری برخی به دیگری چیست؟ پاسخ این سوال ساده در قالب یک جمله « خدمات بهتر یعنی مشتریان بیشتر » است. در طراحی های ما ، آنچه مشتری نیاز دارد به بهترین شکل در دسترس اوست. عامل مهم دیگر در این طراحی ها کنار هم قرار گرفتن فرهنگ و مدرنیته است که باعث می شود علاوه بر دسترسی آسان مشتریان به محصولات، حس راحتی به آنها القا شود.

طراحی هایپرمارکت
طراحی سوپرمارکت
طراحی فضای تجاری

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.