ریال
جمعه 31 فروردين 1403

جمعه, 03 فروردين 1397 10:37

طراحی وب سایت

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
وب سایتهای طراحی شده توسط گروه طراحی وب Best Web چه برتریهایی دارند؟

۱- توجه اصلی ما، به موثر بودن وب سایت در افزایش فروش شما می باشد. وب سایتی که منجر به افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی نشود، عملا به دردی نخواهد خورد.

۲- وب سایتهای ما به زبان مشتری و مخصوص کسب و کار شما هستند. تمامی تلاش ما در افزایش تعامل مشتری با شما از طریق وب سایت بوده و ما هرگز وب سایتهای آماده را برای وب سایت کسب و کار شما کپی و استفاده نمی کنیم بلکه، مدل اختصاصی وب سایت را برای کسب و کار شما طراحی می کنیم.

۳- تامین محتوای مورد نیاز اولیه وب سایت، یکی از مهمترین دغدغه های بازدارنده صاحبان کسب و کار برای داشتن وب سایتی مناسب و موثر می باشد. بنابراین ما اکثر محتوای لازم وب سایت را در حین فرآیند طراحی تامین می کنیم.

۴- امروزه اکثر افراد در ایران و جهان از موبایل و تلفن های همراه خود برای دیدن وب سایتها و ... استفاده می کنند. از این رو ما توجه ویژه ای را به سازگاری وب سایت شما با مرورگرهای موبایل می نماییم.

۵- وب سایتهایی که ما برای شما طراحی می کنیم، در اینترنت های کند نیز با سرعت کافی بالا می آیند.

۶- زمان با ارزش ترین دارایی هر کسب و کار است. ما در طراحی وب سایت شما، در عین حفظ کیفیت کار، تحویل سریع وب سایت را مد نظر قرار می دهیم.

۷- از مهمترین موضوعات پس از تحویل وب سایت، نحوه مدیریت و به روز رسانی وب سایت می باشد. بسیاری از صاحبان وب سایتها از سختی به روز رسانی سایت خود گلایه دارند. ما در طراحی وب سایت مشتریان خود تمرکز ویژه ای روی مدیریت آسان و سریع وب سایت نموده ایم.

۸- ما پس از فرآیند طراحی وب سایت، مشتریان خود را به حال خود رها نمی کنیم. یک وب سایت مناسب باید به افزایش فروش و تعامل بیشتر با مشتریان بینجامد. در این خصوص پس از طراحی، مشاوره های بازاریابی اینترنتی لازم به مشتریان داده شده و همواره پاسخگوی سوالات و خواسته های آنان خواهیم بود.

۹- هک و نفوذ به سایتها در سالهای اخیر رواج فراوانی پیدا کرده است. با توجه به این مورد ما برای کلیه وب سایتهای تحت پشتیبانی خودمان، در مواقع لازم به روز رسانی های امنیتی را انجام می دهیم.

* توجه داشته باشید که نقطه قوت اصلی ما، فعال بودن در حوزه تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی می باشد.

اگر نیاز به یک وب سایت دارید، از طریق فرم درخواست با ما در تماس باشید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

وب سایت ما : www.bestweb.city

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.