ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 12 فروردين 1399 23:26

تانک ازت

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 12 فروردين 1399
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تانک ازت مخزن مخصوص حمل و نگهداری ازت مایع مناسب جهت آزمایشگاه‌های تحقیقاتی‌، مراکز ناباروری‌، درمانگاه‌ها‌، سرم سازی‌، داروسازی و مراکز تحقیقاتی می‌باشد.
نیتروژن مایع یا Liquid Nitrogen که به اختصار LN2 نامیده می­شود، حالت مایع گاز نیتروژن خالص می­باشد. این مایع در اثر تقطیر جزء به جزء هوا استخراج گشته و اکثرا در کارخانه های تولید گازهایی نظیر CO2 و O2 تولید می­شود. این مایع بی­رنگ، بدون بو و دارای چگالی نیتروژن مایع 807Kg/m3 (حدودا 20% سبکتر از آب در حجم برابر) می­باشد.

شرکت آذین تجهیز واردات و فروش انواع تانک ازت کمپانی MVE آمریکا در سری‌های مختلف ( ET ، XC و … ) و در حجم‌های 3 ، 7 ، 35 لیتری و … را بر عهده دارد.همچنین این شرکت نماینده فروش کمپانی چینی تولید کننده تانک ازت طرح MVE در سری و حجم‌های مختلف ( 3 ، 6 ، 10 ، 35 و 60 لیتری ) می‌باشد.

تانک‌های ازت طرح MVE با قیمت مناسب‌تر از نظر کیفیت با همتای آمریکایی برابری می‌نماید. فروش مدل‌ها و سری‌های مختلف تانک ازت کمپانی State Born انگلیس و Taylor Warton آمریکا نیز از فعالیت‌های دیگر این شرکت می‌باشد.

شایان ذکر است فروش کلیه تانک‌های ازت همراه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشد. تعمیر و سرویس انواع تانک ازت توسط کارشناسان مجرب این شرکت انجام می‌پذیرد.

تجهیزات آزمایشگاهی آذین

همراه:
۰۹۳۷۸۱۲۴۵۱۲

تلفن:
۰۲۱-۶۶۵۷۲۹۹۵
۰۲۱-۶۶۵۷۸۸۹۲

وب سایت:
http://www.azin-co.com/تانک-ازت/

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.