ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 12:38

استاد هیپنوتیزم را به منزل ببرید

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تولید جلسات صوتی و فایلهای اختصاصی خود هيپنوتيزم دستاورد جديد موسسه کابوک برای اولین بار در ایران مي باشد که با استفاده از سخت افزار و نرم افزار هاي بروز دنیا توانسته است با دریافت مشخصات شخصی شما و خواسته ای روحی و جسمی تان فايل صوتي , راهنما و برنامه دقيق براي خود هيپنوتيزم شما ارائه دهد .
با گوش دادن به فايل صوتي شما هیپنوتیزم را تجربه میکنید ،خواب خود را عميق ميکنيد و بهترين تلقينات هيپنوتيک را به ضمير ناخودآگاه خود تلقين و برنامه ريزي خواهید کرد .
تقويت حافظه , بالابردن ضريب هوشي , چاق شدن و لاغر شدن اصولي , درمان اکثربيماري هاي روحي رواني , بالابردن توان جسمي و روحي ,غلبه بر ترس ,غلبه بر وسواس هاي فکري و جسمي ,هدف مندي آرزوها و ....... از مزایای خود هیپنوتیزم هستند .
موسسه کابوک براي توليد جلسات اختصاصي خودهيپنوتيزم از جديدترين نرم افزار ها و سخت افزار ها که از کشور سوئد خريداري شده است استفاده مي کند پس با خيالت راحت به وب سايت ما مراجعه کنيد و فرم خود هيپنوتيزم را تکميل کنيد و بقيه کار را به ما بسپاريد .
موسسه کابوک 50 سال پيش توسط دکتر شعبان طاووسي ,پدر هيپنوتيزم ايران تاسيس شده است و اکنون با کم ترين هزينه تجربيات خويش را در اختيار شما قرار مي دهد . تنها کافيست فرم سفارش خود هیچنوتیزم را در سایت www.kabook.ir با دقت و حوصله کامل کنید و یا با ما در تماس باشيد تا اطلاعات کامل تري را دراختيار شما قرار دهيم
کلیه جلسات زیرنظر استاد آزاد کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و مدرس هیپنوتیزم تولید می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرتاپرداز سپاهان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.