ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 16 مرداد 1397 07:21

کلینیک سمعک و شنوایی قلهک

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
کلینیک شنوایی سنجی و سمعک قلهک مجموعه ای از محصولات شنوایی معتبر از برند های معروف مثل زیمنس آلمان، ویدکس دانمارک، اتیکن دانمارک، فوناک سوئیس، استارکی آمریکا و یونیترون کانادا را برای شما عزیزان عرضه می دارد. تمامی این برندها دارای مدل هایی از نوع دیجیتال هم هستند. برای اطلاع از قیمت این دستگاه و مشاهده ی انواع مدلهایی که می تواند برای شما با توجه به میزان کم شنوایی، نوع شغل شما، سن شما و سلیقه ی شما و البته میزان بودجه ای که در نظر دارید مناسب باشد، به صورت حضوری به کلینیک سمعک قلهک مراجعه نمایید تا راهنمایی های لازم در اختیارتان قرار گیرد. قیمت نوع دیجیتال آن با بیمه تا حدی کاهش یافته و همه بیمه ها اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی و سلامت مبلغ تعیین شده برای این محصول را تحت پوشش قرار می دهد. اگر دارای دفترچه بیمه هستید می توانید از تعرفه ی بیمه سمعک استفاده کنید که در نتیجه هنگام خرید محصولات شنوایی قیمت آن ها برای شما کاهش می یابد.

قیمت انواع سمعک

انواع سمعک و قیمت آن را می توان با توجه به نوع ناشنوایی یا کم شنوایی مشخص کرد. قیمت انواع سمعک بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. انواع مختلفی از این محصولات در دسترس است که علاوه بر سایز ، دارای سطوح مختلفی از تکنولوژی هستند.

قیمت انواع سمعک بر اساس سطح تکنولوژی، سایز، نوع، مارک، گارانتی و… تعیین می شود. می توانید با کمک پزشک متخصص خود در مورد نوع و قيمت سمعک مورد نیاز خود مشورت کنید و همچنین اطلاعات جامعتری را در مورد سمعك تجویز شده به دست آورید. قیمت سمعک هر چه بالاتر باشد از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار است. افراد زیادی هنگام خرید سمعک قیمت آن را به نوع تکنولوژی به کار رفته در سمعك ترجیح می دهند که بهتر است برای داشتن دستگاهی مطمئن و با کیفیت قیمت سمعک خوب را به سمعک مدل پایینتر ترجیح دهند.

فروش سمعک در تهران

خرید سمعک با قیمت مناسب باید تحت نظر پزشک متخصص و شنوایی شناس مجرب در کلینیک صورت گیرد تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. فروش تجهیزات و دیگر امکانات این محصول از جمله مسائلی است که متخصص شنوایی در داشتن شنوایی بهتر می تواند به شما کمک کند تا در صورت نیاز از این تجهیزات خریداری کنید. فروش سمعک در تهران درمراکز متعددی صورت می گیرد. کلینیک سمعک قلهک با استفاده از کادری مجرب و کارآزموده خدمات ویژه ای را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
تیام
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.