ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

جمعه, 10 آذر 1396 18:55

آیا شما هم نگران بازاریابی و فروش محصول خود هستید ؟

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تخصص ما برطرف کردن مشکلات فروش و بازاریابی است
آیا شما هم نگران بازاریابی و فروش محصول خود هستید ؟

"قابل توجه مدیران ، کارآفرینان ، بازرگانان و صاحبین کسب وکار"
امروزه با پیش گرفتن بیش از حد عرضه در مقابل تقاضا بازاریابی و فروش هرمحصولی به یک چالش اساسی در کسب و کار تبدیل شده است و بسیاری از شرکتها ، فروشگاهها و سازمانها حتی با وجود ارائه محصول و یا خدمات عالی با رسیدن به شرایط ایده آل فروش و درآمد مشکل دارند و نمی توانند جایگاه مورد نظر خود را در بازار بدست بیاورند ، دنیای پر پیچ و خم بازار و بازاریابی باعث مستقیم از بین رفتن بسیاری از کسب و کارها می باشد بطوریکه بر طبق آمار از هر 100 کسب و کاری که در ده سال اول اعلام موجودیت از بین رفته اند 75% آنها به یکی از علل مرتبط با بازاریابی و فروش شکست خورده اند ،
نداشتن برنامه کسب و کار ، نداشتن تیم بازاریابی لایق و کارآمد ، عدم قیمت گذاری مناسب ، عدم رصد صحیح بازار و رقبا ، مشکلات در تبلیغات و ... از علل شایع شکست خوردن محصولات در بازار کنونی بوده اند که براحتی می توان از بروز آنان جلوگیری کرد .

شما مدیر و کارآفرین گرامی برای حل این مشکل راه حل های مختلفی درپیش رو دارید ،
 یکی از این راه حل ها این است که خود به ابزار و دانش روزآمد بازاریابی و فروش مسلط شده و دائما مشغول رصد بازار و نظارت بر فروش باشید که با توجه به زمانبر بودن طی کردن آموزشها و مطالعات مستمر باید سالها وقت خود را صرف این موضوع کنید و حتی هنگام دخول به این موضوع در شرکت خود تقریبا تمام وقت خودر اصرف نظارت بر فروش و بازاریابی کنید و عملا تمام بخش های دیگر شرکت و سازمان خود را از دست خواهید داد ،
 راه حل بعدی رشد دادن یکی از اطرافیان و یا مدیران داخلی خود برای تصدی مدیریت بازاریابی و فروش می باشد که این مورد نیز با توجه به اینکه معمولا فرد حرفه ای باید تمام وقت خودر اصرف آموزش ، مطالعه و جستجو بکند و این موضوع بصورت فرمایشی غیر ممکن است و حتی اگر ممکن باشد شما باید چند سال فعالیت های ضرر ده خود را تا رسیدن شخص مورد نظر به استانداردهای یک مدیر حرفه ای ادامه داده و سپس وارد مباحث آزمون خطای مدیر جدید شوید که غیر منطقی و غیرقابل انجام می نماید .
 راه حل بعدی شما استخدام یکی از تحصیل کردگان رشته های مرتبط به بازاریابی و یا بازرگانی می باشد که منطقی ترین راه بوده و لی معمولا این دسته از دوستان بخاطر اینکه خود سابقه فروش غیر آکادمیک نداشته اند و بخاطر عدم درک واقعی و عملی از بازار به غیر از نگارش برنامه های غیر کاربردی و غیر عملی کمکی به شما نخواهند کرد مگر اینکه دارای تجربه کافی و عملی باشند که معمولا هم از نظر دستمزد و هم از نظر بودجه های تبلیغاتی هزینه های هنگفتی را بر شما تحمیل خواهند کرد که پرداخت آن برای شما غیرممکن است .
راه حل ما :
پیشنهاد ما استفاده از خدمات مشاوره بازاریابی و مدیریت فروش اشخاصی مانند مهندس ابراهیم داودی است که ضمن انجام عملی فروشندگی عملی در بخش های مختلف بازار و آشنا شدن بودن با محیط واقعی جامعه با علاقه سالها به تحصیل و آموزش و مطالعه بازاریابی پرداخته و خود از مدیران فروشندگان موفق در حوزه های مختلف صنعت و بازار به حساب می آید . در هیئت موسس و هیئت مدیره چندین استارتاپ و شرکت بازرگانی عضویت داشته و مشکلات و مصائب یک کارآفرین وبازرگان را بهتر از هر کسی می داند .
چنین شخصی به شما راهبرد غیر واقعی و غیر عملی پیشنهاد نمی کند ، بلک دقیقا به شما می گوید از کدام مسیر به موفقیت می رسید ،
نیروهای فروش شما را با رفتارها و اعمال فانتزی وغیر عملی و کتابی آموزش نمی دهد بلکه به ایشان روح واقعی بازار و خواست واقعی مشتریان را آموزش می دهد .
برای شما به دنبال طراحی تبلیغات فریبنده و هزینه بر نیست که نفروشد بلکه تبلیغات کاربردی ، هدفمند و با بازگشت سرمایه منطقی برایتان خواهد ساخت .

مطمئن باشید که اگر تابحال یک مشاور کارکشته ، مطلع و عملگرا در کنار خود داشتید می توانستید به موفقیتهای بسیار بیشتری دست پیدا کنید و به شرکتها و بنگاههای اقتصادی جهش یافته تبدیل می شدید .
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره تماس بگیرید
خدمات ما شامل :
 طراحی برنامه های کاربردی و عملی بازاریابی و فروش بصورت دقیق و مدون ،
 مشاوره بازاریابی و فروش ، رفع معضلات و مشکلات داخلی سازمانهای فروش و بازاریابی ،
 استعداد یابی ، تشکیل ، آموزش و سازماندهی تیم های فروش و بازاریابی ،
 جستجو و گسترش بازارهای جدید و افزایش فروش
 راه اندازی کسب وکارهای نوپا و استارتاپ
 طراحی کانالهای نوین توزیع ، تشکیل سازمان فروش مویرگی
 تحلیل رقبا ، تحلیل بازار ، تحلیل و پیش بینی تقاضا و ...
 طراحی و ساخت برند ، اجرای برندسازی مجدد ، هدف یابی و جایگاه سازی در بازار
 انجام فرایندهای آموزش سازمانی با مدارک مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، سازمان فنی حرفه ای و ...
 انجام آزمونهای استخدامی بصورت آنلاین و حضوری یکپارچه منطقه ای و استانی بدون محدودیت تعداد داوطلبان با استانداردهای مورد تایید سازمانهای بازرسی دولتی
 بازاریابی بین المللی ، مشاوره و مذاکرات اخذ نمایندگی ، کالایابی و اخد پروفرما و بهترین قیمت و انجام واردات و صادرات


تمامی خدمات ، آموزشها و برنامه های ارائه شده از سوی تیم بازاریابی مهندس داودی دارای گارنتی 100% می باشند !
یعنی ما تضمین می کنیم که در صورت وجود هرگونه مشکل در کیفیت آموزش یا عدم کارایی خدمات ارائه شده %100 هزینه های انجام شده از سوی شما بازپرداخت خواهد شد !
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره تماس بگیرید

همیشه کسانی برنده می شوند که قدرت اقدام و حرکت را دارند ، تماس بگیرید این تماس برای شما هزینه ای ندارد ولی آینده شما را خواهد ساخت !
شما هم فقط یک تماس با موفقیت فاصله دارید !
09125339532 مهندس داودی
09900794821 مهندس داودی
ebrahimdavoudi[at]gmail.com

عزیزانی که از طریق این اگهی تماس بگیرند یک جلسه معارفه و مشاوره رایگان و همچنین در صورت عقد قرارداد آموزشی یک جلسه آموزش رایگان به عنوان هدیه در یافت خواهند کرد .
فقط با یک تماس وقت جلسه برای شما هماهنگ می گردد و در کمتر از یک ماه شما دارای یک تیم فروش حرفه ای ، برنامه بازاریابی خلاقانه و کامل و راهبردی هستید که می دانید از کجا به کجا باید حرکت کنید و قدم در راه موفقیت گذاشته اید !

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره تماس بگیرید
09125339532 مهندس داودی
09900794821 مهندس داودی
ebrahimdavoudi[at]gmail.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.