ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

سه شنبه, 26 آذر 1398 14:07

قیمت خرید لرزش سنج / ويبره سنج قابل حمل Portabl Vibration meter

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 26 آذر 1398
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
یکی از موارد مهم در صنایع مختلف کنترل لرزش و ارتعاش ابزارها و ماشین های دوار از قبیل توربین ژنراتور، پمپ، یاتاقان، موتور، فن و ... می باشد و در صورت گذر از حد معینی میتواند منجر به بروز حوادث و یا خرابی تجهیز شوند. به همین دلیل اندازه گیری ارتعاش قطعات و ماشین ها در صنایع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. اندازه گیری این نوسانات و لرزش ها بوسیله لرزش سنج و یا ارتعاش سنج انجام می گیرد. لرزش سنج ها کاربرد فراوانی در تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی متحرک دارند، در مدل های پیشرفته تر لرزش سنج ها امکان اندازه گیری سرعت، شتاب، بازه مکانی جابجایی وجود دارد.
مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران با ارائه تنوع گسترده ای از انواع لرزش سنج ها از برندهای Taipo ،Lutron و غیره امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

برخی از لرزش سنج های موجود در سایت Instrucenter.com:

لرزش سنج ساخت Taipo:
• لرزش سنج مدل VM 199-R-A

لرزش سنج ساخت لوترون:
• لرزش سنج قلمی مدل PVB-820
• لرزش سنج / دورسنج مدل VT-8204
• لرزش سنج مدل VB-8202
• لرزش سنج / دیتا لاگر مدل VB-8203
• لرزش سنج / دیتالاگر حرفه ای مدل VB-8213
• لرزش سنج 4 کاناله مدل BVB-8207SD

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک، مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات و غیره از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی:
خرید لرزش سنج,فروش ویبره سنج,قیمت ارتعاش سنج,نمایندگی ویبرومتر,انواع دستگاه ویبرومتر,کاربرد لرزش سنج,لرزش سنج باکیفیت,کاتالوگ لرزش سنج,راهنمای خرید ویبره سنج,کالیبراسیون ویبرومتر,مشخصات فنی ویبرومتر,قیمت خرید لرزش سنج,قیمت فروش ویبره سنج,خرید آنلاین لرزش سنج,فروش آنلاین لرزش سنج,خرید اینترنتی لرزش سنج,فروش اینترنتی ویبره سنج,لرزش سنج لوترون,لرزش سنج چیست,فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.