ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 08 آذر 1396 21:41

کارخانه قالیشویی نوین

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
قالیشویی نوین از سال 1381 با عضویت رسمی در اتحادیه قالیشویان به شماره 147 فعالیت خود را آغاز نموده و با ایجاد شبکه ای گسترده و سیستماتیک قالیشویی, کارخانه قالیشویی نوین, خدمات قالیشویی, نرخ قالیشویی, قالیشویی غرب تهران, قالیشویی شرق تهران, قالیشویی شمال تهران, قالیشویی جنوب تهران, قالیشویی کرج, قیمت قالیشویی, قالیشویی ارزان و مدیریتی متفکر، در صدد آن برآمد تا پاره ای از نیازهای همشهریان عزیز را که مرتبط با تخصص این مجموعه بوده، مرتفع سازد.

قالیشویی نوین در طول مدت فعالیت خود همواره مفتخر بوده تا با عملکردی کارآمد، در جهت برآورده ساختن نیاز مشتریان گام برداشته و با به کارگیری شیوه های مدیریتی نوین، خدمتگذار مشتریان عزیز باشد. حال آنکه رهبری و اداره موفقیت آمیز و مستمر مجموعه قالیشویی, کارخانه قالیشویی نوین, خدمات قالیشویی, نرخ قالیشویی, قالیشویی غرب تهران, قالیشویی شرق تهران, قالیشویی شمال تهران, قالیشویی جنوب تهران, قالیشویی کرج, قیمت قالیشویی, قالیشویی ارزان، مستلزم اعتماد شما عزیزان می باشد.

قالیشویی نوین متخصص و مجری در امر شستشوی فرشهای ابریشم، قالی شویی دستبافت، ماشینی، قالی شویی موکت، قالی شویی پتو، قالی شویی روفرشی و خشکشویی شامل: خوشخواب، مبلمان اداری و خانگی، با سازماندهی مناسب و با پوشش دهی سراسری در تهران بزرگ و کرج می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
info.azarpransib@gmail.com
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.