ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 01 مرداد 1396 12:45

تاسیسات ساختمانی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شرکت مهندسی و صنعتی ایده آل امروز که از ابتدا در خصوص طراحی ، محاسبه ، ساخت ، اجرا و فروش انواع دستگاههای سرمایش ، گرمایش و تهویه مطبوع فعالیت می نمود با نگاهی به آینده و از سال 1366 تصمیم به ارائه جدیدترین اطلاعات انواع دستگاههای تهویه مطبوع ، گرمایشی و موتورخانه ، تجهیزات کنترل ، تجهیزات استخر ،سونا و جکوزی و ...   نموده است.
همواره تلاش کرده ایم با ارائه کامل ترین و جامع ترین مشخصات فنی ، گارانتی شرکتی محصولات و بروز ترین و مناسب ترین قیمت های گرو های مختلف تجهیزات معتبر تاسیسات مکانیکی در ایده آل امروز ، علاوه بر یاری شما عزیزان در امر انتخاب و خرید تجهیزات نسبتاً تخصصی تاسیسات ، حس مطبوع خرید بی دردسر از فروشگاه اینترنتی معتبر را نیز تجربه نمائید .
بنابراین با توجه به تنوع و گستردگی محصولات و برندهای ارائه شده در ایده آل امروز از یک طرف و توانایی این شرکت در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی اصلی شرکت های تولید کننده ، شما می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز تهویه مطبوع،گرمایشی و موتورخانه ، تجهیزات کنترل ، استخر،سونا و جکوزی  و ... خود ، از برندهای مختلف را بصورت یکجا از شرکت ایده آل امروز تهیه نموده و خود را از دردسر های تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید .
برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید تلفن :02177502371
تهران - خیابان بهار جنوبی - کوچه آصف وزیری - پلاک 1 - واحد 10

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ideall
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.