ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 11 دی 1396 05:54

فروش ویژه رادیاتور

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 13 دی 1396
استان :تهران
شهر :اسلامشهر
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
رادیاتور
بطور کلی یکی از روش های رایج گرمایش در آپارتمانهای مسکونی ، اداری و فروشگاهها استفاده از انواع رادیاتور آلومینیومی، برقی، فولادی و ... می باشد. آب موجود در رادیاتور در سیستم حرارت مرکزی ساختمان (موتورخانه) توسط تجهیزاتی مثل مشعل و دیگ، گرم می‌شود و آب گرم‌شده در موتورخانه توسط پمپ و لوله ها به قسمت‌های مختلف ساختمان هدایت شده و وارد رادیاتورهای هر قسمت می‌شود؛ این آب گرم زمانی که گرمای خود را از دست داد دوباره به موتورخانه هدایت می‌شود تا گرم شده و این چرخه بارها تکرار می گردد.
رادیاتور های این شرکت در انواع رادیاتور پنلی و پره ای (آلومینیومی) تحت برندهای مختلف از جمله ایران رادیاتور ، بوتان ، گرم ایران ، Binev ، Ferroti و سایر برندها عرضه می گردد.رادیاتور های آلومینیومی با زیبایی بیشتر و همچنین قابلیت اتصال پره در صورت آسیب دیدن یک پره در مدل های ترموکالر،کال،سولار،ماکسی،ال پریمو،النا،ویتوریا و سایر مدل ها عرضه میگردد.
رادیاتورهای پنلی این شرکت در برندهای Binev و Ferroti ترک بوده و از ظرفیت گرمایشی بسیار بالایی برخوردار هستند.این رادیاتور ها دو کنوکتور بوده و زیبایی خیره کننده ای دارند.
در صورت نیاز به هریک از رادیاتورهای آلومینیومی پره ای و یا پنلی با این شرکت تماس گرفته و رادیاتورهای با گارانتی اصلی با کیفیت فوق العاده و با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.
آدرس:تهران،تقاطع خیابان مفتح و طالقانی،پاساژ دانش ، طبقه اول اداری، واحد 1
تلفن:86071004-021
همراه:09124170120

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.