ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 24 دی 1398 15:25

اعزام نظافتچی مجرب خانم در کرج

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 24 دی 1398
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نظافت منزل یکی از کارهای روزمره ای است که معمولا در منزل بعهده خانم هاست. گاهی بدلیل اشتغال و مشغله کاری زیاد خانم ها از پس انجام کارهای منزل و نظافت منزل بر نمی آیند. یا وقت کافی برای انجام این امر ندارند و یا ممکن است به هر دلیلی قادر به نظافت منزل و جمع و جور کردن وسایل نباشند.
شرکت کامیار سرویس به شماره ثبت 30625 با در اختیار داشتن نیروهای نظافتچی خانم مجرب و کاربلد می تواند گزینه مناسبی برای ساکنین کرج و حومه باشد.
در صورتیکه از انجام کارهای روزمره نظافت منزل خسته شده اید و یا وقت کافی ندارید. با ما تماس بگیرید. این شرکت آماده است تا نیروی نظافتچی خانم مجرب جهت نظافت منزل در کرج را در اسرع وقت برایتان ارسال کند.
همچنین برای نظافت واحد خالی از سکنه در کرج و حومه و همچنین واحد نوساز در کرج نیروی نظافتچی خانم جهت نظافت این گونه واحد ها اعزام می شود.
نظافت منزل معمولا شامل جمع و جور کردن وسایل بهم ریخته و کمدها ، تمیز کردن آشپزخانه مثل نظافت و پاک کردن کابینت ها، پاک کردن شیشه ها ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام و جاروبرقی کف منزل و اتاق ها و غیره همه و همه را به نیروهای نظافتچی خانم شرکت ما بسپارید.
در صورت تمایل به گرفتن نیروی نظافتچی خانم و مطمئن با ما تماس بگیرید:
شماره های تماس ثابت ما :
02691012212 الی 4
02634555209
02632742570
02632744749
02636618802
شماره های تماس همراه ما:
09356011553
09216381732
وب سایت : www.kamyarservices.ir
اعزام نظافتچی مجرب خانم در کرج ، نظافتچی مجرب خانم در کرج ، نظافتچی خانم در کرج ، نظافتچی خانم در کرج و حومه ، نظافت منزل توسط خانم ، نظافت منزل توسط نظافتچی مجرب خانم ، نظافت منزل توسط نظافتچی خانم در کرج ، نظافت خانه بوسیله نظافتچی زن ، نظافتچی زن مجرب ، نظافتچی زن مجرب در کرج ، نظافت منزل در کرج توسط نظافتچی زن ، نظافتچی شهرستانی مجرب خانم در کرج ، نظافت منزل با کیفیت مطلوب ، نظافت منزل در کرج توسط نظافتچی خانم و مجرب ، نظافت منازل کرج توسط نظافتچی خانم ، نظافت منزل توسط نظافتچی خانم در گوهردشت، نظافتچی خانم در گوهردشت کرج ، نظافتچی خانم در شاهین ویلا کرج ، نظافتچی خانم در باغستان کرج ، نظافتچی خانم در میانجاده کرج نظافتچی خانم در 45 متری گلشهر کرج ، نظافتچی خانم در دهقان ویلا کرج ، نظافتچی خانم در سه راه گوهردشت کرج ، نظافتچی خانم در میدان سپاه کرج ، نظافتچی خانم در میدان والفجر کرج ، نظافتچی خانم در کرج نو ، نظافتچی خانم در مهرویلا کرج، نظافتچی خانم در شهرک بهارستان کرج ، نظافتچی خانم در حصارک کرج ، نظافتچی خانم در شهرک اوج کرج، نظافتچی خانم در حسن آباد کرج ، نظافتچی خانم در شهرک بعثت کرج، نظافتچی خانم در عظیمیه کرج، نظافتچی خانم در میدان کاج عظیمیه کرج ، نظافتچی خانم در چهارراه طالقانی کرج، نظافتچی خانم جهت نظافت شرکت در کرج ، نظافتچی خانم در محدوده ساسانی کرج، نظافتچی خانم در چهارراه مصباح کرج ، نظافتچی خانم در شاه عباسی کرج ،نظافتچی خانم در اشتراکی کرج ، نظافتچی خانم در اندیشه کرج، نظافتچی خانم در جاده ملارد کرج ، نظافتچی خانم در فردیس کرج ، نظافتچی خانم در شهرک ناز کرج ، نظافتچی خانم در مارلیک ، نظافتچی خانم در ملارد، نظافتچی خانم در مهرشهر کرج،نظافتچی خانم در فاز4 کرج ، نظافتچی خانم در کیانمهر کرج ، نظافتچی خانم در رجائی شهر کرج ، نظافتچی خانم در محمد شهر کرج ، نظافتچی خانم در ماهدشت کرج

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
کامیار سرویس
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.