ریال
جمعه 31 فروردين 1403

چهارشنبه, 27 دی 1396 08:46

دستگاه تصفیه آب رومیزی مدل Fountain (آبنما) محصول استیبل الترون آلمان

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اطلاعات تکنیکی
تصفیه آب Stiebel Eltron مدل Fountain ماهیت آب را به صورت خالص و تمیز ارائه می کند. عملکرد تصفیه با کیفیت فوق العاده بالا و طراحی مدرن و لوکس، آن را به یک دستگاه تصفیه آب برتر تبدیل کرده است.
ویژگی ها
فیلتر 5 در 1
پنج فیلتر تنها در یک واحد کارتریج فیلتر جمع شده است. اجزای فیلتر به خوبی انتخاب شده و مشخصات آن اجازه ی یک عملکرد تصفیه فوق العاده تمیز و امن را می دهد. فیلتراین دستگاه قادر است بدون نیاز به پمپ و تجهیزات اضافه 4320 لیتر آب را تصفیه نماید.
غشاء اولترافیلتراسیون (UF)
فن آوری اولترا فیلتراسیون فیبر توخالی (hollow fiber ) با اندازه منافذ( 0.01) نامی و (0.1 ) میکرون قطعی ، باکتری و میکروارگانیسم های دیگر مانند جلبک ها، کیست ها و تا حدی ویروس ها را از آب حذف می کند. تصفیه UF برای شما و خانواده تان آب آشامیدنی سالم و خالصی را فراهم می نماید.

نمایشگر
اگر زمان تعویض فیلتر فرا برسد، شاخص چراغ و بوق موجود بر روی نمایشگر فعال خواهد شد.
شیر On/Off
شیر سرامیکی On/Off اجازه می دهد تا یک تماس مستقیم برای باز و بستن دستگاه ایجاد شود و راحتی بیشتری در کار با دستگاه تصفیه فراهم شود.
Silver-lite
عملکرد ضد باکتری سنگ Silver-lite امنیت کل سیستم تصفیه را افزایش می دهد. این سنگ شامل چند مواد معدنی است که با یون نقره پوشش داده شده و از رشد باکتری ها در داخل سیستم تصفیه و از آلودگی در خارج از آن جلوگیری می کند.
تعویض فیلتر آسان
کارتریج فیلتر Fountain به آسانی قابل تعویض است و هیچ لوله کش و یا متخصصی مورد نیاز نمی باشد. تنها در چند مرحله می توان کارتریج را بدون ریختن آب تعویض کرد. برای تعویض فیلتر هیچ ابزار و یا تجهیزاتی مورد نیاز نیست.
لوله انعطاف پذیر
لوله فولادی ضد زنگ و انعطاف پذیر به شما انعطاف پذیری بیشتر در جهت پر کردن لیوان آب، بطری یا شستن میوه ها و سبزیجات خواهد داد. این امر شما را قادر میسازد تا از منبع آب آشامیدنی در شعاع گسترده تر بدون حرکت دستگاه تصفیه استفاده نمایید.
نازل یک طرفه
چندین آلاینده در هوا و آب وجود دارند که برای بدن ما مضر هستند. میکروارگانیسم می تواند در طول تمیز کردن و تعویض فیلتر از خارج به داخل دستگاه وارد شود. این نازل از وارد شدن آلودگی خارج از دستگاه جلوگیری می کند و اجازه می دهد تنها جریان یکطرفه آب و هوا از داخل به خارج فیلتر وجود داشته باشد.


فیلتر5 در 1 FOUNTAIN

1. پیش فیلتر - پلی اتیلن - 5 میکرون: حذف گرد و غبار، رسوبات و ذرات بزرگتر.
2. بلوک کربن فعال - 1 میکرون :جذب و کاهش97.6 % کلر باقی مانده و طعم و مزه و بوی بد و تاری آب - جذب وکاهش فلزات سنگین (جیوه، سرب، کادمیوم، سلنیوم، آهن، آلومینیوم، روی) - حذف یون فلزی سمی در آب (Cr6+)- حذف 99.7 % مواد فرعی کلز زنی (تری هولومتان ها ) - حذف 99.7 % سموم علف کش ها، آفت کش ها و گاز های شیمیایی حل شده در آب (VOC) .
3. کربن فعال گرانولی ضد باکتریایی: کربن فعال گرانولی آغشته به یون های نقره از رشد باکتری ها در داخل فیلتر بر روی سطح فیبر توخالی (hollow fiber ( جلوگیری مینماید، حذف 99.1 % طعم ، مزه ، بوی بد و تاری آب.
4. غشاء اولترافیلتراسیون - فیبر توخالی ساخته شده از پلی سولفون 0.01 ~ 0.1 میکرون : حذف میکروارگانیسم ها، باکتری ها، جلبک ها و کیست از آب، کاهش ذرات ≥0.01 میکرون . این غشاء اجازه می دهد مواد معدنی سالم عبور کنند.
5. Silverlite
شامل نقره آغشته به مواد معدنی غیر آلی طبیعی (CaO و Si02، Al03، MgO و MnO) با قابلیت ضد باکتری و همچنین مانعی برای ورود آلودگی خارج از دستگاه می باشد.
قیمت: 13/500/000 ریال.
www.stiebel-eltron.ir
info[at]stiebel-eltron.ir

شرکت ایساتیس باستان کیش تماس: 0934769285
13 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نظری
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.