ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 16 ارديبهشت 1398 05:26

تولید و نصب صندلی همایش و صندلی آمفی تئاتر با قیمت مناسب+نصب رایگان

رتبه این آیتم
استان :فارس
شهر :شيراز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
صندلی آمفی تئاتر MODEL 9000 که فوم مورد استفاده شده در این صندلی از نوع فوم سرد تزریقی با دانسیته بالا می باشد که از دوام بسیار بالایی برخوردار است و به مرور زمان فوم صندلی نشست پیدا نمیکند.

روکش این صندلی از جنس پارچه که معمولا از نوع شانل درجه یک است که خاصیت این نوع پارچه این است که از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و بعد از مدتی استفاده پرز نمی دهد و تمیز کردن آن راحت است.

لازم به ذکر است که روکش این صندلی میتواند از جنس پارچه ایرانی درجه یک و ترک باشد این امر باعث اختلاف قیمت می باشد که توسط خریدار محترم بایستی تامین گردد.

لازم به ذکر است که انتخاب رنگ پارچه به انتخاب خریدار محترم می باشد و جهت این موضوع کالیته پارچه به خریدار جهت انتخاب ارئه میگردد.

نمای پشتی صندلی امفی تئاتر مدل 9000 ترکیبی از وکیوم و پارچه است و نمای کفی صندلی هم از جنس ای بی اس(ABS) نشکن می باشد(از دوام بسیار بالایی برخوردار است و در اثر ضربه شکسته نمی شود.)

جنس دسته این صندلی میتواند به دو صورت دسته انتگرال(ضد خط و خش است) و دسته چوبی(سمباده شده و بعد از آن رنگ میگردد) باشد که هر کدام از آنها مزیت خاص خود را دارند که انتخاب به عهده خریدار می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
صندلی آمفی تئاتر البرز
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.