ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

سه شنبه, 17 مرداد 1396 12:21

خرید ممبر تلگرام

رتبه این آیتم
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
خرید ممبر تلگرام
یاراپلاس مجری و مشاور تبلیغات در تلگرام مفتخر است بهترین خدمات را برای کارفرماین خود و مدیران محترم کانال های تلگرامی ارائه دهد.
خرید ممبر واقعی تلگرام :
1- خرید ممبر واقعی تلگرام از طریق ادداجباری : ممبرواقعی تلگرام از طریق ادد اجباری یا همان ممبراجباری ممبری می باشد که بدون علاقه خویش وارد کانال تلگرامی شما میشود اما ما تضمین میکنیم ممبر هایی که به کانال شما افزوده می شود کاملا واقعی می باشند. ریزش این ممبر از 20تا 75درصد می باشد بسته به موضوع کانال تلگرامی شما می باشد.
2- خرید ممبر واقعی تلگرام از طریق پاپ آپ : ممبر واقعی تلگرام از طریق پاپ آپ به گونه ایی می باشد که کاربر در حال استفاده از تلفن همراه خویش می باشد که برایش پیغامی مبنی بر اینکه آیا دوست دارید در کانال ( نام کانال) عضو شوید؟با فشردن کلید بله عضو کانال تلگرامی شما میشوند. ریزش این طرح بین 10 تا50 درصد می باشد.
3- تبلیغات از طریق نوتیفکیشن : مجموعه تبلیغاتی یاراپلاس دارای 9میلیون یوزر در اپلیکیشن های موبایل می باشد که امکان ارسال تبلیغات را برای کاربران خود از دوشیوه تبلیغات دیالوگ و تبلیغات نوتیفیکشن فراهم می سازد. نحوه محاسبه نوتیفکیشن براساس کلیکی یا ارسالی می باشد.
4- نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل : مجموعه تبلیغاتی یاراپلاس می تواند با برسی حرفه ای اپلیکیشن شما و با روش نوتیفکیشن برای آن نصب واقعی را جذب کند بنابراین اگر دارای اپلیکیشن موبایل می باشید هیچ نگران نباشید ما میتوانید برای شما نصب واقعی بیاوریم.
5- خرید ممبر فیک تلگرام : ممبر فیک تلگرام یا همان ممبر مجازی را ما بخرید تا در صورت ریزش از کانال تلگرامی شما ما برایتان جبران ریزش کنیم.جبران ریزش ممبر فیک کانال تلگرام تا سه ماه زیر نظر مجموعه تبلیغاتی یاراپلاس در خدمت شماست.
شما میتوانید با ما از شکل های مختلف ارتباط بگیرید.
09304026180
09032728811
[at]yaraplus4

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.