ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

دوشنبه, 03 مهر 1396 12:43

دستگاه کشنده دریچه گاز موتور (کمند)

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
دستگاه کمند از دو قسمت اصلی، سروو کنترلر و گیربکس خطی ساز، تشکیل شده است. کنترل کننده دستگاه، موتور را با استفاده از فید بک های موتور، کنترل مینماید. حرکت خطی گیربکس، با استفاده از یک کابل رابط، به دریچه گاز منتقل شده و آن را به حرکت در می آورد. این دستگاه وظیفه تنظیم میزان دریچه هوا در موتورهای بنزینی و میزان دریچه پمپ سوخت در موتورهای دیزلی را بر عهده داشته و با توجه به سرعت و دقت مناسب، قابلیت استفاده در اتوماسیونهای اتاق آزمون برای انجام آزمون‏ های خودکار را دارا میباشد.
گیربکس خطی ساز، از یک چرخ دنده و شانه تشکیل شده است که برای افزایش دقت در جابجایی و افزایش تکرار پذیری نقاط تعداد دندانه ها، بالا در نظر گرفته شده است و میزان لقی بین دندانه ها بسیار ناچیز می¬باشد.
کنترل کننده سروو، دارای برنامه ¬های مناسب برای تنطیم در هر موتور می ¬باشد. برای هر موتور میتوان، ابتدا محدوده های صفر و صد را تنظیم نمود تا در خاتمه، محدوده فرمان ورودی دستگاه، متناسب با محدوده خاص موتور شود.
برای جلوگیری از خرابی قطعات، دریچه کنترل گشتاور در کنترل سروو فعال شده است و درصورتیکه دریچه دارای گیر مکانیکی باشد، خود به خود، کنترل کننده از وارد نمودن فشار بیشتر از حد مجاز، ممانعت مینماید.
این دستگاه، دارای خروجی آنالوگ موقعیت دریچه بوده و دارای یک پورت ورودی آنالوگ برای فرمان پذیری می باشد.
کاربردها

این دستگاه بعنوان یک رباط، برای کنترل خطی هر مکانیزمی قابل استفاده می باشد. در صنایع اتومبیل سازی از این دستگاه علاوه بر کنترل موتور، در اتاقهای آزمون در تجهیزات تعویض دنده در آزمونهای گیربکس و خودرو کاربرد دارد.
مزایا

• سرعت بالا در باز و بسته شدن دریچه
• دقت بالا
• دارای کنترل گشتاور کششی برای جلوگیری از شکستن دریچه
• امکان تنظیم محدوده های صفر تا صد متناسب با هر موتور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ثقفی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.