ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

شنبه, 21 مرداد 1396 10:34

پشتی طبی آسان بک

رتبه این آیتم
رتبه 3 در 4 رای از 1 تا 5
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
1- عمده دردهاي کمر ناشي از نادرست نشستن بر روي صندلي اداري ، مبلهاي راحتي منزل و همچنين صندلي خودرو مي باشد و اين وسيله به شما ياري مي دهد که ضمن درست نشستن فشارهاي وارده به مهره هاي ستون فقرات خود را نيز کاهش دهيد.

2- مديران و کارشناسان محترم وزارتخانه ها ، سازمانها ، و شرکتها و مراکز تجاري که ساعات متمادي در پشت ميز کارشان مشغول بکار هستند ، پشتي طبي آسان بک وسيله ايي ضروري و مناسب براي آنها بوده و ضمن جلوگيري از خستگي پيش رس ، اين مديران محترم را در پيشگيري از درد کمر ياري داده و مانع از عرق کردن پشت بدنشان نيز مي شود.

3- همه ما در زمانه ايي زندگي مي کنيم که هر روز ، مدت زمان زيادي را در حال رانندگي بوده و يا در پشت ترافيک مي گذرانيم . با استفاده از اين وسيله ، مي توان از بروز ناراحتي هاي کمر جلوگيري کرده و اوقات مفرح و ايمني را براي خود به هنگام رانندگي فراهم نماييم و از عرق کردن پشت بدن خود ممانعت کنيم .

4- اين محصول طراحي و توليد شده از روي نمونه امريکايي به روش مهندسي معکوس مي باشد و هم اکنون با قالبهاي خارجي و در کارخانجات گروه صنعتي آسان بک در حال توليد مي باشد. در حال حاضر ميليونها نفر در امريکا و ساير کشورهاي توسعه يافته از اين وسيله استفاده مي نمايند .

5- پشتي طبي آسان بک مورد تآييد پزشکان متخصص ارتوپدي ، مغز و اعصاب و زنان و زايمان مي باشد . اين وسيله با توجه به فرم محصول و رعايت ارگونومي بدن انسان و داشتن سيستم تعليق منحصر بفرد ، فشارهاي وارده به مهره هاي ستون فقرات را به هنگام استفاده ازآن ، به ميزان 50% کاهش مي دهد .

6- با توجه به استفاده آسان از اين وسيله ، مي توانيد پشتي طبي آسان بک را روي هر صندلي اداري ، مبلهاي راحتي ، صندلي خودرو ، ويلچر و … قرارداده و آن صندلي را تبديل به يک صندلي طبي نماييد .
850,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.