ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 09 اسفند 1402 13:13

کفسابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است در کفسابی با ما مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :سعادت آباد - چهارراه سرو - پلاک 38 - ساختمان سینا - واحد 6
تلفن :02122776837
ایمیل : info@kafsabibama.com
کفسابی به معنای لایه برداری سنگ هنگامی که کف، مات و پر از آلودگی شده و زیبایی خود را از دست داده است به کار می رود. کفسابی سنگ به وسیله دستگاه های مخصوص به خود و از طریق لقمه هایی که در این دستگاه ها قرار می گیرند کار خود را انجام می دهند. هر دستگاه برای مکان های خاصی طراحی شده است و هر لقمه هم کار مخصوص به خودش را دارد. انجام این کار توسط کفساب های حرفه ای صورت می گیرد، سایت کفسابی با ما با کادری مجرب آماده ارائه خدماتی از قبیل کفسابی ساختمان، کفسابی سنگ و… می باشد. اگر شما از افراد ماهر برای کفسابی استفاده نکنید حتماً دچار خسارات زیادی خواهید شد زیرا افراد بی تجربه به سنگ های کف ساختمان شما صدمه می رسانند. پس در انتخاب کفساب باید دقت لازم را داشته باشید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

سنگسابی چیست؟
سنگ سابی، یکی از دیگر واژه های رایج در کف سابی است و در هر مکانی که دارای سنگ باشد می توان ساب سنگ را انجام داد و فقط روی سنگ انجام می شود. سنگ ها انواع مختلفی دارند و سنگ سابی اغلب روی تمامی انواع آن ها قابل اجرا می باشد اما نوع دستگاه، مواد به کار گرفته و تعداد مراحل انجام ساب سنگ به مدل آن ها بستگی دارد. تشخیص این موارد، وظیفه کفساب است که باید متناسب با نوع سنگ آن ها را انتخاب نماید و در صورت تشخیص نادرست نوع سنگ یا نوع دستگاه، سنگ ها دچار آسیب می شوند و یا حتی شما مجبور به تعویض آن ها خواهید شد. پس تأکید می کنم مراکز معتبر کف سابی را انتخاب نمایید و در برابر افرادی که کف سابی ارزان قیمت را به شما پیشنهاد می دهند تسلیم نشوید.

ساب سنگ روی چه سنگ هایی قابل اجرا است؟
همان گونه که اشاره کردیم سنگ ها انواع متفاوتی دارند اما پر کاربردترین آن ها که برای ساختمان ها، سنگ فرش ها، پارکینگ ها و… به کار می روند عبارتند از: سنگ های چینی، سنگ خوی، سنگ تراورتن، سنگ سیاه با رگه های طلایی و سفید، سنگ مرمریت، سنگ های لوکس و قیمتی، سنگ دهبید، انواع گرانیت ها و موزاییک ها. سنگ سابی برای همه این سنگ ها قابل اجراست و هر کدام از سنگ ها با دستگاه های مناسب خودش کار ساب زدن را انجام می دهند اما در این بین، سنگسابی روی سرامیک قابل اجرا نیست زیرا آن ها بسیار حساس و ظریف هستند و می توانند به راحتی شکسته شوند ولی می توان آن ها را با دستگاه های فرچه شویی شست و شو داد. ساب زدن لاشه سنگ ها و کف های بتنی هم توسط لقمه سنگ های الماسه صورت می گیرد.

چرا کفسابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟
امروزه دستگاه کف سابی کاربرد بسیار زیادی در مراکز تجاری، تفریحی، درمانی و… دارد زیرا ظاهری چشم نواز و جذاب را در ساختمان ایجاد می کند و کسی نیست که زیبایی را دوست نداشته باشد. مرتب بودن ساختمان و شیشه ای بودن سنگ کف آن موجب افزایش پرستیژ ساختمان شما در برابر افرادی که در حال تردد به آنجا هستند خواهد شد. شما علاوه بر کفسابی می توانید از نماشویی هم استفاده کنید تا نمای بیرونی ساختمان شما هم زیبا به نظر برسد. یکی دیگر از خدماتی که کفسابی با ما دارد نماشویی ساختمان است و شما می توانید از خدمات تضمین شده آن بهره مند شوید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.