ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 27 اسفند 1402 09:06

۷ مورد مراقبتی از سگ در هوای سرد در پت میو مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :هر جایی که اینترنت باشه. فروش به صورت آنلاین و غیر حضوری
موبایل :۰۹۰۲۲۵۷۵۲۵۰
ایمیل : info@petmiow.com
ریال
بازی با اسباب بازی‌های غذایی، پازلی یا اسباب بازی هایی که هم کنشی (نیاز به تعامل سگ) دارد، می‌توانید سرگرمی و فعالیت خوبی برای او مهیا کنید.

ساعات گرم روز را برای بیرون بردن سگ‌ها انتخاب کنید
شرایط نگهداری سگ در زمستان کمی متفاوت با سایر روزهای سال است و مراقبت از سگ در هنگام پیاده روی در زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. درست است که سگ‌ها خیلی دیر سرما می‌خورند و بدنشان در برابر ویروس قوی است، اما این بدان معنا نیست که مراقب آن‌ها نباشیم.

معمولا، روزهایی در زمستان پدیدار می‌شود که ابری جلوی تابش آفتاب را نگرفته و بهترین فرصت را برای گشت‌زنی فراهم می‌کند. البته قبل از بیرون رفتن، حتماً سگ خود را خوب بپوشانید. می‌توانید از پت‌شاپ انواع لباس‌های زمستانی را برای سگ خود خریداری کنید؛ به طوری که دمای بدن آن‌ها کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد نشود.

خانه سگ مناسب انتخاب کنید
اگر سگ شما در زمستان بیرون از خانه می‌ماند باید برای او خانه‌ای مناسب انتخاب کنید. خانه سگ برای سگ‌هایی که بیرون از خانه نگهداری می‌شوند باید عایق و مرتفع باشد و در برابر بادهای شدید و نفوظ آب مقاوم باشد. همچنین اندازه خانه باید کوچک باشد در زمستان زودتر گرم شود و گرمای بدن سگ را نگه دارد.

حتی اگر هوا سرد باشد، خانه کوچک سگ زودتر گرم می‌شود و حیوان را از سرما محافظت می کند. کف خانه نیز بهتر است دارای عایق مناسب باشد که محافظت از سگ در برابر برف و یخ را انجام دهد.

کاهش تعداد دفعات حمام سگ
خشکی پوست می‌تواند موجب ناراحتی و رنج سگ‌ها گردد، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و لوازم مراقبت از پنجه‌ها برای جلوگیری از خشکی پوست در زمستان بسیار مناسب هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.