ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 08 فروردين 1403 16:20

کمپانی متالفلو اسپانیا petrofond مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :کیلومتر ۱۵ اتوبان ساوه ـ تهران، شهر صنعتی کاوه، منطقه ویژه اقتصادی کاوه، بلوار پولادگر ۵، شرکت پتروفوند بین الملل
تلفن :08642344005
ایمیل : info@petrofond.it
روغن های دایکاست: این روغن ها برای روانکاری قالب ها و قطعات در فرآیند دایکست طراحی شده اند. آنها به کاهش اصطکاک و سایش کمک می کنند و عمر قالب را افزایش می دهند.
روانکارهای صنعتی: این روانکارها برای انواع مختلف کاربردهای صنعتی از جمله: ماشینکاری، نورد، کشش و پرس کاری استفاده می‌ شوند.
عامل های رهاسازی: این عوامل برای جلوگیری از چسبیدن فلز مذاب به قالب استفاده می شوند. آنها به بهبود کیفیت ریخته گری تحت فشار و کاهش ضایعات کمک می کنند.
سیالات ماشینکاری: این سیالات برای خنک کردن و روانکاری ابزارها در عملیات ماشینکاری استفاده می شوند. سیالات ماشینکاری نقش مهمی در بهبود عمر ابزار و کیفیت سطح نهایی دارند.
روان کننده های پلانجر: این روان کننده ها برای روانکاری پلانجر در ماشین های ریخته گری دایکست طراحی شده اند. آنها موجب کاهش اصطکاک و سایش و همچنین افزایش عمر پلانجر می شوند.
کمپانی متالفلو یک تامین کننده پیشرو از روانکارها و محصولات جانبی برای صنعت ریخته گری است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا و خدمات را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا کارایی و سودآوری خود را بهبود بخشند.

بهبود کیفیت قطعات دایکست، کاهش ضایعات، افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه‌ ها تنها برخی از مزایای استفاده از محصولات کمپانی متالفلو اسپانیا می باشد.

افتخارات متالفلو:

دریافت گواهینامه ISO 9001
دریافت گواهینامه ISO 14001
دریافت جایزه بهترین شرکت اسپانیایی در سال 2019
شرکت پتروفوند بین الملل نمایندگی متالفلو در ایران

شرکت پتروفوند بین الملل، نماینده رسمی متالفلو اسپانیا در ایران است. این کمپانی، در سال 1397 آغاز به کار کرد که اولین شرکت تولید کننده HFDU تحت لیسانس شرکت متالفلو اسانیا به شمار می رود. این مجموعه با سابقه بیش از 20 سال در زمینه واردات و توزیع روانکارهای صنعتی، متریال خود را از شرکت متالفلو اسپانیا تامین می نماید و با استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی را تولید می کند. شرکت پتروفوند بین الملل، یک شرکت خصوصی است که در زمینی به مساحت 7000 مترمربع در منطقه ویژه اقتصادی کاوه واقع شده است و محصولات و خدمات زیر را ارائه می ‌دهد:

روانکارها

روغن های صنعتی ماشینکاری و برشکاری
روغن های خنک کننده تراشکاری

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.