ریال
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

moblenoo

moblenoo

شنبه, 29 خرداد 1395 06:58

استخدام بازاریاب مبل نو

خدمات • امکان مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات • برقرار نمودن ارتباط مستقیم مشتریان، با تامین کننده اصلی کالا و انتخاب دقيق • تضمین کیفیت و دوام محصولات با ضمانت نامه ى 3 ساله • ارائه قیمت های باور نکردنی تنها به دلیل دسته اول بودن محصولات • حذف محدودیت زمان و مکان در خرید وامکان سفارش گذاری • تحویل کالا به مشتریان تا درب منزل رایگان میباشد این خدمات در تهران و شهرستان ها رایگان صورت میگیرد. پرسش های متداول 1) برای تسویه حساب جنس خریداری شده خود چگونه در خواست دستگاه پز سیار بکنیم؟ شما پس از خرید کالا و برای ارسال آن باید مبلغی بیعانه به شرکت مبل نو پرداخت کنید و برای تسویه حساب در خواست دستگاه پز نمائید تا برای شما ارسال گردد. 2) پس از خرید کالا از سایت شما نحوه پرداخت به چه صورت میباشد؟ شما پس از خرید به دو صورت میتوانید باقی حساب خود را تسویه نمائید: 1- تسویه آنلاین 2- پس از تحويل کالا و تسویه حساب با کارتخوان پز سیار 3) نحوه ارسال کالا به دست مشتری چگونه میباشد؟ از بخش "نحوه ارسال کالا به خریداران محترم" که در قسمت فوتر (پائین) سایت مشخص شده است استفاده نمائید. 4) آیا سایت شما که نشان "اینماد" دارد میتوانیم به راحتی خرید کنیم و اعتماد نمائیم؟ بله،نشان "اینماد" مفهومش اینست که این سایت قابل اعتماد است و از وزرارت صنعت و معدن و تجارت، برای فعالیت خود در دنیای مجازی مجوز رسمی دریافت نموده است و كارخانه ى مبل نو واقع در سه راهه آدران ميباشد. 5) کالائی که خریداری کردیم چند روزه به دستمان میرسد؟ اگر در زمان خرید شما، کالا در انبار موجود نباشد و یا شما تغییری در آن ایجاد نموده باشید، یک هفته کاری فرصت لازم میباشد. 6) من چگونه میتوانم از سایت شما خرید نمایم؟ شما میتوانید به صورت آنلاین خرید نمایید و یا بعد از پرداخت مبلغ بیعانه با دستگاه کارتخوان مابقی مبلغ را تسویه کنید. 7) آیا به شهرستانها هم ارسال رایگان دارید؟ بله، به تمامی نقاط ایران ارسال بصورت رایگان میباشد. https://www.instagram.com/moblenoo/ moblenoo[at]gmail.com http://www.telegram.me/mobleno1 www.mobleno.com
شنبه, 29 خرداد 1395 06:55

کارخانه مبل نو

درباره ما : در این مدت تنها چیزی که مد نظر تولیدی مبل نو بوده و همیشه سرلوحه خود قرار داده به کیفیت و تنوع کاری بیشتر ازهر موارد دیگری اهمیت بدهد.این فروشگاه اولين بار در ايران(تهران) داير شده و شعبه ى ديگرى ندارد . برای خرید عمده در قسمت تماس با ما شماره های سفارش ذکر شده تا بتوانیم پاسخگوی شما مشتری عزیز باشیم.ضمانت نامه ى ٣ ساله ى مبل نو براى تضمين كيفيت و دوام محصولات و جلب رضايت و اطمينان مشترى است. مبل نو ارسال رايگان به تهران و تمامى شهرستان ها دارد. قوانین و مقررات لطفا" قوانین و مقررات خرید از مبل نو را با دقت مطالعه فرمائید :از اینکه برای خرید مبل نو را انتخاب نموده اید بسیار سپاسگزاریم.قوانین و شرایطی که در زیر ملاحظه میفرمائید برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شما خریداران گرامی وضع شده و ما هم ملزم به رعایت و تابع قوانین زیر هستیم نحوه سفارش کالا :خریدار گرامی، مبنای انتخاب ما همان خواهد بود که شما اطلاعاتی را به هنگام ثبت نام ویا سفارش دادنی وارد نمودین و چنانچه اشتباه عمدی و یا سهوی ثبت شده باشد و منجر به ارسال اشتباهی کالا بیانجامد، مسئولیت این اشتباه و خطا بر عهده خریدار میباشد. زمان ارسال کالا :در صورت موجود بودن کالا در انبار مبل نو، همان روز ارسال میگردد و اگر چنانچه تغییری در رنگ و ابعاد وغیره صورت گیرد ممکن است این فرآیند بین 2 روز الی یک هفته کاری بطول بیانجامد.
پنج شنبه, 27 خرداد 1395 09:33

مبل نو

پنج شنبه, 27 خرداد 1395 09:30

مبل نو

درباره ما : در این مدت تنها چیزی که مد نظر تولیدی مبل نو بوده و همیشه سرلوحه خود قرار داده به کیفیت و تنوع کاری بیشتر ازهر موارد دیگری اهمیت بدهد.این فروشگاه اولين بار در ايران(تهران) داير شده و شعبه ى ديگرى ندارد . برای خرید عمده در قسمت تماس با ما شماره های سفارش ذکر شده تا بتوانیم پاسخگوی شما مشتری عزیز باشیم.ضمانت نامه ى ٣ ساله ى مبل نو براى تضمين كيفيت و دوام محصولات و جلب رضايت و اطمينان مشترى است. مبل نو ارسال رايگان به تهران و تمامى شهرستان ها دارد. قوانین و مقررات لطفا" قوانین و مقررات خرید از مبل نو را با دقت مطالعه فرمائید :از اینکه برای خرید مبل نو را انتخاب نموده اید بسیار سپاسگزاریم.قوانین و شرایطی که در زیر ملاحظه میفرمائید برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شما خریداران گرامی وضع شده و ما هم ملزم به رعایت و تابع قوانین زیر هستیم نحوه سفارش کالا :خریدار گرامی، مبنای انتخاب ما همان خواهد بود که شما اطلاعاتی را به هنگام ثبت نام ویا سفارش دادنی وارد نمودین و چنانچه اشتباه عمدی و یا سهوی ثبت شده باشد و منجر به ارسال اشتباهی کالا بیانجامد، مسئولیت این اشتباه و خطا بر عهده خریدار میباشد. زمان ارسال کالا :در صورت موجود بودن کالا در انبار مبل نو، همان روز ارسال میگردد و اگر چنانچه تغییری در رنگ و ابعاد وغیره صورت گیرد ممکن است این فرآیند بین 2 روز الی یک هفته کاری بطول بیانجامد. هزینه و نحوه ارسال محصولات : 1) ارسال برای تمامی نقاط تهران و حومه رایگان بوده. 2) ارسال برای شهرستان ها ( تمامی شهر های ایران عزیز ) رایگان بوده وبصورت بسته بندی کاملا" ضد ضربه و حباب پیچ ارسال میگردد. 3) قبل از ارسال کالا حتما" با خریدار تماس گرفته میشود.محل و زمان دقیق ارسال کالا هماهنگی خواهد شد. 4) برای استرداد کالای خریداری شده به هر عنوان که باشد با مبل نو هماهنگی صورت گیرد، قبل از اینکه سلفون، بسته بندی و پلمپ کالا باز شده باشد مبل نو میتواند کالای شما را مرجوع نماید. 5) اگر کالا مغایرت نباشد و یا ایرادی نداشته و خریدار مایل به مرجوع آن باشد در این صورت فقط هزینه های حمل ازمشتری دریافت خواهد شد. 6) کالای های سفارشی و اختصاصی به هر دلیل قابل استرداد نمیباشد. نحوه پرداخت در محل :پرداخت در محل برای تهران و شهرستان انجام میشوددر صورت نیاز به پرداخت وجه با دستگاه سیار درمحل خود، دستگاه پوز فرستاده میشود فروش برای همکاران :برای همکاران محترم عمده فروشی خدمات ویژه ای وجود دارد که بستگی به نوع و میزان سفارش کالا میباشد و برای مطلع شدن از این خدمات میتوانید با تلفن های فروشگاه تماس حاصل نمائید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.