ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 27 خرداد 1395 09:30

مبل نو

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
درباره ما :
در این مدت تنها چیزی که مد نظر تولیدی مبل نو بوده و همیشه سرلوحه خود قرار داده به کیفیت و تنوع کاری بیشتر ازهر موارد دیگری اهمیت بدهد.این فروشگاه اولين بار در ايران(تهران) داير شده و شعبه ى ديگرى ندارد . برای خرید عمده در قسمت تماس با ما شماره های سفارش ذکر شده تا بتوانیم پاسخگوی شما مشتری عزیز باشیم.ضمانت نامه ى ٣ ساله ى مبل نو براى تضمين كيفيت و دوام محصولات و جلب رضايت و اطمينان مشترى است. مبل نو ارسال رايگان به تهران و تمامى شهرستان ها دارد.
قوانین و مقررات
لطفا" قوانین و مقررات خرید از مبل نو را با دقت مطالعه فرمائید :از اینکه برای خرید مبل نو را انتخاب نموده اید بسیار سپاسگزاریم.قوانین و شرایطی که در زیر ملاحظه میفرمائید برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شما خریداران گرامی وضع شده و ما هم ملزم به رعایت و تابع قوانین زیر هستیم
نحوه سفارش کالا :خریدار گرامی، مبنای انتخاب ما همان خواهد بود که شما اطلاعاتی را به هنگام ثبت نام ویا سفارش دادنی وارد نمودین و چنانچه اشتباه عمدی و یا سهوی ثبت شده باشد و منجر به ارسال اشتباهی کالا بیانجامد، مسئولیت این اشتباه و خطا بر عهده خریدار میباشد.
زمان ارسال کالا :در صورت موجود بودن کالا در انبار مبل نو، همان روز ارسال میگردد و اگر چنانچه تغییری در رنگ و ابعاد وغیره صورت گیرد ممکن است این فرآیند بین 2 روز الی یک هفته کاری بطول بیانجامد.
هزینه و نحوه ارسال محصولات :
1) ارسال برای تمامی نقاط تهران و حومه رایگان بوده.
2) ارسال برای شهرستان ها ( تمامی شهر های ایران عزیز ) رایگان بوده وبصورت بسته بندی کاملا" ضد ضربه و حباب پیچ ارسال میگردد.
3) قبل از ارسال کالا حتما" با خریدار تماس گرفته میشود.محل و زمان دقیق ارسال کالا هماهنگی خواهد شد.
4) برای استرداد کالای خریداری شده به هر عنوان که باشد با مبل نو هماهنگی صورت گیرد، قبل از اینکه سلفون، بسته بندی و پلمپ کالا باز شده باشد مبل نو میتواند کالای شما را مرجوع نماید.
5) اگر کالا مغایرت نباشد و یا ایرادی نداشته و خریدار مایل به مرجوع آن باشد در این صورت فقط هزینه های حمل ازمشتری دریافت خواهد شد.
6) کالای های سفارشی و اختصاصی به هر دلیل قابل استرداد نمیباشد.
نحوه پرداخت در محل :پرداخت در محل برای تهران و شهرستان انجام میشوددر صورت نیاز به پرداخت وجه با دستگاه سیار درمحل خود، دستگاه پوز فرستاده میشود
فروش برای همکاران :برای همکاران محترم عمده فروشی خدمات ویژه ای وجود دارد که بستگی به نوع و میزان سفارش کالا میباشد و برای مطلع شدن از این خدمات میتوانید با تلفن های فروشگاه تماس حاصل نمائید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
moblenoo
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « مبل هسشت نفره چوبی مبل ماساژ »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.