ریال
شنبه 29 ارديبهشت 1403

شبکه آسان

شبکه آسان

سرعت تغيير و انطباق با شرايط ، روابط و نيازهاي پوياي عصر حاضر ، از لوازم فعاليت و حضور در گردونه رقابت دنياي امروز است و اين مهم در گروه بهره گيري از فن آوري اطلاعات در سطوح مختلف سازمان مي باشد سازمان مدرن امروز بر مبناي گردش صحيح اطلاعات دربست ارتباط الكترونيك و استفاده بهينه از سيستم هاي نرم افزاري در كليه سطوح سازمان شكل مي گيرد و در چنين شرايط مديريت مطلوب سازمان امكان پذير خواهد بود .

 

شرکت ابزاردقيق فن آوران ( شبكه آسان ) با 17 سال سابقه کاري ، در زمينه كامپيـوترهای صنعتی ، تاچ اسكرين و ...به فعالیت پرداخته است و نماینده انحصاری کمپـانی­های  Eagle, AMT, ICOP, AxiomTekدر­ایران می­باشد و با  بهره گيري از كادر متخصص و كارآمد خود توانسته است گام موثري در راستاي توسعه و بهبود خدمات برداشته و به ويژه سهم شايسته اي داشته باشد .

 

شرکتICOP  با بیست سال سابقه کاری در زمینه کامپیوترهای صنعتی ، از سال 2004 میلادی پا به عرصه تولید تین کلاینت نهاده است.

 

تین کلاینت هاي شركت ICOP داراي یک سخت افزار کم حجم و بدون قطعات مکانیکی( هارد ، فن و ... ) که دارای کارت گرافیک ، کارت صدا ، کارت شبکه و پورتهای مختلف می باشدو اين تين كلاينت ها داراي پروسسورهاي Vortex86 ,MSTI PDX  ساخته شده خود كمپانيDMPمي باشند   ، و با ارائه دستگاه های(Thin Client) به جایPCو فراگیری شبکه های پردازش مرکزی از مهمترین الویت هایXPembedded & CE & Linux   & XP &Win 7می باشد .

 

در ذيل برخي از مزاياي استفاده از تين كلاينت نسبت به PC نام برده شده است :

 

1- امنيت اطلاعات در شبكه هاي پردازش مركزي

 

الف ) دسترسي مجازي به اطلاعات

 

ب ) عدم پراكندگي اطلاعات

 

پ ) امنيت در مقابل virus

 

2 كاهش هزينه ها

 

الف ) عدم نياز به upgrade كردن سخت افزاري

 

ب )بهينه بودن مصرف انرژي در TC ها نسبت به PC ها

 

3 كاهش هزينه نگهداري و پشتيباني

 

4 طول عمر مفيد بالاتر از PC

 

5 آمادگي براي پيوستن به WTO

 

6 - كم حجم و قابليت نصب بر پشت مانيتورهاي LCD

 براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد محصولات تين كلاينت ، مي توانيد به سايت www.easynet.ir  مراجعه و يا با كارشناسان اين شركت تماس حاصل نمائيد .

شبكه آسان (شركت ابزار دقيق فن آوران ) وارد كننده تين كلاينتي  با سايزي متفاوت نسبت به ديگر تين كلاينت ها ، داراي ظاهري شكيل و با هدف بهينه سازي در مصرف هزينه و انرژي مي باشد .

 

تين كلاينت مدلeBOX-3350MXكوچكترين و باريك ترين تين كلاينت داراي سايز (115×115×35mm) و با وزن 277گرم مي باشد اين تين كلاينت با قابليت نصب سيستم عامل هاي CE  Embedded وLinux Embeddedنيز مي باشد .

 

در دنياي امروز كسب و كارها با سرعتي بيش از گذشته در حال رشد و تغيير هستند و همگي نگران اين مساله اند كه چگونه مي توان فناوري اطلاعات را با حداقل هزينه به روز كرد و به حتم در آينده ساختار كامپيوترهاي روميزي ، سخت افزار ها و نرم افزارها متفاوت خواهند بود ، لذا با انتخاب تين كلاينت مي توان با هزينه كمتر به روز رساني را انجام داد .

 

يكي از راه هاي كاهش هزينه اين تغييرات اجتناب ناپذير ، مدل رايانشي تين كلاينت است ، دلايل استفاده از رايانش تين كلاينت به قرار ذيل مي باشد :

 

سخت افزار : به روز رساني سخت افزار كامپيوتر يكي از مشكلات عديده اي مي باشد كه به دليل توزيع نرم افزارهاي پيچيده تر ضروري است .

 

پشتيباني متمركز : متمركز كردن عمليات پشتيباني مزاياي بسياري دارد‌‍ ؛ نه تنها در هزينه ، بلكه در زمينه كيفيت و يكپارچگي خود عمليات پشتيباني . بسياري از محصولات نرم افزاري را مي توان از دوردست تغيير داد .

 

انرژي : ميزان مصرف انرژي يك دستگاه تين كلاينت نسبت به يك كامپيوتر روميزي 14 درصد است . كاهش نياز به خنك سازي ، هزينه را پايين مي آورد .

 

مجوز :  مجوز نرم افزار يكي از مسايل اساسي فناوري اطلاعات است . اگر برنامه ها را به صورت متمركز نصب كنيد مساله مجوز بسيار ساده خواهد بود .

 

امنيت : يكي از نگراني هاي محيط سنتي فت كلاينت ها ، نداشتن كنترل بر كپي و خارج ساختن اطلاعات است ، اما در محيط تين كلاينت كه ديگر نگران ذخيره محلي نيستيم ، اين موضوع اهميت خود را از دست مي دهد .

 

پشتيبان / بازيابي : در يك محيط فت كلاينت ، پشتيبان گيري در سايت محلي ذخيره سازي اطلاعات انجام مي شود. در يك شبكه گسترده ، اين مساله نيازمند وجود سرور در هر سايت است كه با عواقب رسانه هاي دخيره سازي (نوار ، دي وي دي و...) و انباركردن آن در سايت هاي پراكنده و به سپردن اطلاعات به افرادي خارج از حوزه فناوري اطلاعات مي شود . در محيط تين كلاينت و با رويكرد متمركزي كه اين روش دارد ، تمامي اطلاعات در يك نقطه ذخيره شده و هزينه بسيار كاهش مي يايد .

 

ويروس ها : اگر نتوان اطلاعات محلي را به مركز انتقال داد ، مخاطره ويروس ها بسيار كاهش مي يايد . البته درايور سي دي و دي وي دي در بسياري از محيط هاي مديريت شده كمتر استفاده مي شوند و اما از آنجايي كه اكثر دستگاه هاي تين كلاينت درايو فلاپي و سي دي ندارند لذا اين نگراني خود به خود حذف مي شود .

 

سرعت ارسال ، تعمير و تعويض : محيط هاي هاي رايانشي تين كلاينت اغلب از ارسال سريع تر نرم افزارها و ارتقا بهره مي برند .

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد محصولات تين كلاينت ، مي توانيد به سايت www.easynet.ir  مراجعه و يا با كارشناسان اين شركت تماس حاصل نمائيد .

 

http://www.easynet.ir

 

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.