ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 03 دی 1392 00:59

كوچكترين و باريك ترين تين كلاينت مدل eBOX-3350MX

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 04 دی 1392
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود


شبكه آسان (شركت ابزار دقيق فن آوران ) وارد كننده تين كلاينتي  با سايزي متفاوت نسبت به ديگر تين كلاينت ها ، داراي ظاهري شكيل و با هدف بهينه سازي در مصرف هزينه و انرژي مي باشد .


 


تين كلاينت مدلeBOX-3350MXكوچكترين و باريك ترين تين كلاينت داراي سايز (115×115×35mm) و با وزن 277گرم مي باشد اين تين كلاينت با قابليت نصب سيستم عامل هاي CE  Embedded وLinux Embeddedنيز مي باشد .


 


در دنياي امروز كسب و كارها با سرعتي بيش از گذشته در حال رشد و تغيير هستند و همگي نگران اين مساله اند كه چگونه مي توان فناوري اطلاعات را با حداقل هزينه به روز كرد و به حتم در آينده ساختار كامپيوترهاي روميزي ، سخت افزار ها و نرم افزارها متفاوت خواهند بود ، لذا با انتخاب تين كلاينت مي توان با هزينه كمتر به روز رساني را انجام داد .


 


يكي از راه هاي كاهش هزينه اين تغييرات اجتناب ناپذير ، مدل رايانشي تين كلاينت است ، دلايل استفاده از رايانش تين كلاينت به قرار ذيل مي باشد :


 


سخت افزار : به روز رساني سخت افزار كامپيوتر يكي از مشكلات عديده اي مي باشد كه به دليل توزيع نرم افزارهاي پيچيده تر ضروري است .


 


پشتيباني متمركز : متمركز كردن عمليات پشتيباني مزاياي بسياري دارد‌‍ ؛ نه تنها در هزينه ، بلكه در زمينه كيفيت و يكپارچگي خود عمليات پشتيباني . بسياري از محصولات نرم افزاري را مي توان از دوردست تغيير داد .


 


انرژي : ميزان مصرف انرژي يك دستگاه تين كلاينت نسبت به يك كامپيوتر روميزي 14 درصد است . كاهش نياز به خنك سازي ، هزينه را پايين مي آورد .


 


مجوز :  مجوز نرم افزار يكي از مسايل اساسي فناوري اطلاعات است . اگر برنامه ها را به صورت متمركز نصب كنيد مساله مجوز بسيار ساده خواهد بود .


 


امنيت : يكي از نگراني هاي محيط سنتي فت كلاينت ها ، نداشتن كنترل بر كپي و خارج ساختن اطلاعات است ، اما در محيط تين كلاينت كه ديگر نگران ذخيره محلي نيستيم ، اين موضوع اهميت خود را از دست مي دهد .


 


پشتيبان / بازيابي : در يك محيط فت كلاينت ، پشتيبان گيري در سايت محلي ذخيره سازي اطلاعات انجام مي شود. در يك شبكه گسترده ، اين مساله نيازمند وجود سرور در هر سايت است كه با عواقب رسانه هاي دخيره سازي (نوار ، دي وي دي و...) و انباركردن آن در سايت هاي پراكنده و به سپردن اطلاعات به افرادي خارج از حوزه فناوري اطلاعات مي شود . در محيط تين كلاينت و با رويكرد متمركزي كه اين روش دارد ، تمامي اطلاعات در يك نقطه ذخيره شده و هزينه بسيار كاهش مي يايد .


 


ويروس ها : اگر نتوان اطلاعات محلي را به مركز انتقال داد ، مخاطره ويروس ها بسيار كاهش مي يايد . البته درايور سي دي و دي وي دي در بسياري از محيط هاي مديريت شده كمتر استفاده مي شوند و اما از آنجايي كه اكثر دستگاه هاي تين كلاينت درايو فلاپي و سي دي ندارند لذا اين نگراني خود به خود حذف مي شود .


 


سرعت ارسال ، تعمير و تعويض : محيط هاي هاي رايانشي تين كلاينت اغلب از ارسال سريع تر نرم افزارها و ارتقا بهره مي برند .


 


براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد محصولات تين كلاينت ، مي توانيد به سايت www.easynet.ir  مراجعه و يا با كارشناسان اين شركت تماس حاصل نمائيد .


 


http://www.easynet.ir


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شبکه آسان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.