ریال
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

سعید

سعید

بسته ویژه دوماهه آخر آزمون کارشناسی ارشد کارگردانی منابع آزمن کارشناسی ارشد کارگردانی بیش از شش سال تجربه و تلاش در جهت بروزرسانی و تدوین جزوات آزمون کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی اینک جزوه آزمون کارشناسی ارشد کارگردانی ویژه دو ماهه آخر کنکور سال 1396 با قیمتی استثنایی در اختیار داوطلبان عزیز قرار میگیرد. این جزوه به جرات کامل ترین و دقیق ترین تالیف در این خصوص است و ما این را طی قراردادی که در وبلاگ گذاشته ایم رسما تضمین می کنیم متاسفانه در فضای مجازی عده ای از افراد بدون داشتن تحصیلات در این رشته و با داشتن تحصیلات کاملاض غیر مرتبطه از قبیل هنر اسلامی و پژوهش هنر ادعا دارند که داوطلبان با مطالعه جزوات آنان ظرف یک هفته و یا دو هفته در آزمون بازیگری موفق خواهند شد و حتی به آنها تصیه می کنند که همزمان در دو آزمون کارگردانی و بازیگری شرکت کنند! از همین فرصت استفاده میکنیم و به داوطلبان عزیز هشدار می دهیم: عمرتان را صرف عمل به توصیه افرادی که خود راهی را نرفته اند نکنید. رقابت در آزمون بازیگری و کارگردانی شدید ترین رقابت در رشته های هنری مقطع کارشناسی ارشد می باشد. و حتی یک گزینه غلط می تواند داوطلب را از گردونه رقابت خارج کند و مانع راهیابی اش به دانشگاه شود. به عنوان کسی که خود راسا در این آزمون شرکت کرده ام و آن را با تمام وجود تجربه کرده ام و بیدار خوابی های آن را زندگی کرده ام می گویم در این خصصو ص به شدت هوشیار باشید و قربانی افراد سود جو نشوید. با وجود اینکه حتی هم اکنون هم دیر است ولی این بسته دو ماهه طوری طراحی شده که برای قبولی با رتبه یک هم کافی باشد. وب سایت ما : www.vahabnoori.blog.ir و شماره تماس 09121970627 همیشه برای مشاوره سراغ افرادی بروید که در این خصوص تجربه عملی دارن و فریب واسطه ها و مدعیان ناوارد سود جو را نخورید.
بسته ویژه دوماهه آخر آزمون کارشناسی ارشد بازیگری منابع آزمون ارشد بازیگری بیش از شش سال تجربه و تلاش در جهت بروزرسانی و تدوین جزوات آزمون کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی اینک جزوه آزمون کارشناسی ارشد بازیگری ویژه دو ماهه آخر کنکور سال 1396 با قیمتی استثنایی در اختیار داوطلبان عزیز قرار میگیرد. این جزوه به جرات کامل ترین و دقیق ترین تالیف در این خصوص است و ما این را طی قراردادی که در وبلاگ گذاشته ایم رسما تضمین می کنیم متاسفانه در فضای مجازی عده ای از افراد بدون داشتن تحصیلات در این رشته و با داشتن تحصیلات کاملاض غیر مرتبطه از قبیل هنر اسلامی و پژوهش هنر ادعا دارند که داوطلبان با مطالعه جزوات آنان ظرف یک هفته و یا دو هفته در آزمون بازیگری موفق خواهند شد و حتی به آنها تصیه می کنند که همزمان در دو آزمون کارگردانی و بازیگری شرکت کنند! از همین فرصت استفاده میکنیم و به داوطلبان عزیز هشدار می دهیم: عمرتان را صرف عمل به توصیه افرادی که خود راهی را نرفته اند نکنید. رقابت در آزمون بازیگری و کارگردانی شدید ترین رقابت در رشته های هنری مقطع کارشناسی ارشد می باشد. و حتی یک گزینه غلط می تواند داوطلب را از گردونه رقابت خارج کند و مانع راهیابی اش به دانشگاه شود. به عنوان کسی که خود راسا در این آزمون شرکت کرده ام و آن را با تمام وجود تجربه کرده ام و بیدار خوابی های آن را زندگی کرده ام می گویم در این خصصو ص به شدت هوشیار باشید و قربانی افراد سود جو نشوید. با وجود اینکه حتی هم اکنون هم دیر است ولی این بسته دو ماهه طوری طراحی شده که برای قبولی با رتبه یک هم کافی باشد. وب سایت ما : www.vahabnoori.blog.ir و شماره تماس 09121970627 همیشه برای مشاوره سراغ افرادی بروید که در این خصوص تجربه عملی دارن و فریب واسطه ها و مدعیان ناوارد سود جو را نخورید.
آیا میدانستید اصغر فرهادی در چه رشته ای تحصیل کرده است؟ اصغر فرهادی موفقیت خود را در نویسندگی و کارگردانی و هدایت صحیح بازیگر در فیلم هایی بدور از هر گونه جلوه های ویژه و صحنه های اکشن، تنها در سادگی هنری خود مدیون آموزه های تئاتر است. وی در رشته کارگردانی (کارشناسی و کارشناسی ارشد) تحصیل کرده است. و در کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی پذیرفته شده و با آگاهی یافتن از جدید ترین متد های هدایت بازیگر و تحلیل درام و شناخت عوامل خلق یک نمایشنامه و سناریوی جذاب در حرفه سینما موفق بوده است. آخرین اثر او یعنی فروشنده پیرامون اجرای یک نمایش تئاتر به نام فروشنده اثر آرتور میلر میچرخد. سینمای ایران هیچگاه در تکنیک های بصری توان رقابت با سینمای امریکا را ندارد.لکن در خلق یک درام موفق و هدایت صحیح بازیگر قطعا تنها دانش و سواد هنری کارگردان لازم است و تحصیل این دانش در ایران هم به خوبی امکان دارد و کمبود امکانات در سینمای ایران مانعی برای این امر نیست. ما با بیش از 5 سال تجربه در تدوین و تهیه جزوات کنکور کاشناسی ارشد کارگردانی امسال در یک برنامه مشترک با هم بهترین و کاملترین جزوه کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی را تهیه نموده و در اختیار داوطلبان قرار داده ایم برای اطلاع از محتویات این جزوه و نحوه تهیه آن به وبلاگ ما :www.vahabnoori.blog.ir مراجعه نمایید.تماس09121970627 و تلگرام ما https://telegram.me/artestars جزوه امسال به طور قطع کاملترین منبع کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی است. و داوطلب را از مطالعه کتب بسیار زیاد بی نیاز می کند.به عنوان مثال در کتاب تاریخ تئاتر اسکار گروس براکت فصل های بسیار زیادی از این کتاب اصلا تا کنون منبع سوال نبوده اند و از سوی دیگر در بسیاری از فصل های این کتاب نیز مباحث خاصی اصلا تا کنون منبع سوال نبوده اند. قطعا در این وقت کم مطالعه آن مباحث تنها قدرت رقابت را از شما گرفته و باعث پیشتازی رقبایتان می شود. و مطالعه این جزوه می تواند به صرفه جویی بسیاری در وقت و هزینه شما منجر شود. این جزوه خلاصه مهمترین کتاب های این کنکور است. و ما تنها کسانی هستیم که خود این راه را رفته ایم و تخصصا در همین زمینه فعالیت میکنیم.
کنکور کارشناسی ارشد بازیگری از سال 1390 تا کنون در حال برگزاری است و برای اولین سال وبررسی دقیق سوالات سالهای قبل منابع آن و منابع احتمالی شناسایی و بر اساس شناختی که از رویه کنکورهای کد رشته 357 به دست آمده است خلاصه شده و در دسترس قرار گرفته است. با توجه به اینکه در این رشته(بازیگری) مرحله دوم (مرحله تست بازیگری) ضریب 4 میباشد و رتبه های بسیار بالا هم می توانند در دانشگاههای بسیار خوب پذیرفته شوند. ما برای مرحله دوم نیز دوره شش جلسه ای آموزش بازیگری برای موفقیت در کنکور را به کمک بهترین اساتید تئاتر و بازیگران روی صحنه تدارک دیده ایم. که پس از برگزاری مرحله تستی داوطلبان می توانند در آن شرکت کنند. جزوه حاضر به دقت از روی اصلی ترین منابع خلاصه شده و داوطلب را در این زمان محدود از مطالعه بیش از سی کتاب بی نیاز می کند. امید است داوطلبان عزیز با مطالعه آن به رویاهای خود که تحصیل در رشته بازیگری در بالاترین مقاطع و بهترین دانشگاهها است دست یابند. پس از تهیه جزوه حتما با مشاورین ما در باره میزان ساعات مطالعه و نحوه انجام آن تماس بگیرید. و مطالب وبلاگ را به طور کامل مطالعه نمایید و با دنبال کردن کانال تلگرام ما از جدید ترین تغییرات آگاه شوید. این جزوه بهترین و تنها منبع موجود برای کنکور کارشناسی ارشد بازیگری است.کنک.ری که رقابت در آن بسیار بالا ولی تاکتیک در تحصیل موفقیت حرف اول را میزند. موفق و پیروز باشید تماس نوری 09121970627 و 09371970627 و آدرس وبلاگ www.vahabnoori.blog.ir و تلگرام ما https://telegram.me/artestars میباشد
امسال ما همه کسانی که جداگانه برای تدارک منابع کنکور کارشناسی ارشد کد شرته 1357 فعالیت میکردیم امسال با هم یکی شدیم و قویترین مجموعه جزوات تایپی که کاملترین در نمونه خود است را تدارک دیدیم. با مجموعه جدید که به همت نوری و عباسلو تهیه شدهداوطلبان دیگر به طور حتم بی نیاز از مطالعه کتب مرجع میکند و تنها با مطالعه همین جزوات می توانند مطمین باشند که منابع اصلی را مطالعه کرده اند. از هم اکنون در دسترس است قبولی در آزمون کارشناسی ارشد کارگردانی ادبیات نمایشی و سینما و بازیگری. برای هفتمین سال پیاپی امسال نیز جزوات بروز شده برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد را تدارک دیده ایم با برنامه ای گسترده و اختصاص ساعات ویژه برای مشاوره رایگان تلفنی ویژگیهای برنامه کنکور امسال : توسعه و بروز رسانی و جدیدترین متد ها و برنامه ها برای مطالعه و دقیق ترین منابع است. سال گذشته 80 درصد سوالات کارگردانی و 85 درصد سوالات تستهای دانستنی‌های تخصصی، تاریخی و بینشی در هنر نمایش در این جزوات پیش بینی شده بود که بالاترین درجه تشخیص درست منابع محسوب می شود. لازم به ذکر است که کمتر کسی درصدی بالای هفتاد در کنکور کسب می کند و به عنوان مثال سال 1391 بالاترین درصد رتبه یک 50 درصد در درس کارگردانی بود. هر سال سازمان سنجش بیست درصد منابع را بدون اعلام قبلی تغییر می دهد و هشتاد درصد سوالات از همان منابعی طرح می شوند که سالهای قبل منبع طرح سوال بوده اند. بنا بر این این مهم است که داوطلبان منابعی را انتخاب کنند که هر سال به روز شده و هوشیارانه تغییرات آزمونها و منابع را دنبال کنند. نوری : مولف جزوه های کنکور کارشناسی ارشد کد رشته 1357 با شش سال سابقه موفق تماس 09121970627- مهم است که مولفین جزوه های کنکور خود در آن کنکور شرکت کرده و تنها در همان رشته فعالیت کنند.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.