ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

مهرداد مظفری

مهرداد مظفری

با استفاده از سیستم تلگرامارکت فروشگاه خود را در تلگرام برپا نمایید و آماده برای ارائه خدمات/محصولات به کاربران خود شوید. تلگرامارکت سیستمی برای ساخت رایگان ربات های فروشگاهی/فروشنده است. با استفاده از تلگراماکت شما می توانید محیطی مجازی در پیام رسان تلگرام (و سایر اپلیکیشن های متصل به آن) به وسیله ربات شخصی خود ایجاد نمایید و محصولات/خدمات/اطلاع رسانی های مربوط به کار خود را در دسترس کاربرانتان قرار دهید. با فروشگاه ساخته شده, شما می توانید کالا/سرویس خود را به صورت دسته بندی و کاتالوگی نمایش دهید و در صورت تمایل آنها را برای دریافت سفارش و فروش قرار دهید. کالا و سرویس های ارائه شده شما می تواند شامل محصولات, خدمات, بلیط و فایل شود. کاربران پس از مشاهده کالا/سرویس های شما می توانند لیست سفارشات خود را در ربات پر کنند و برای شما رسال نمایند. همچنین با تنظیم فروشگاه می توانید درخواست انتقال وجه برای پرداخت فاکتور سفارش را به صورت های انتقال کارت به کارت/ پایا / پرداخت در محل / پرداخت با لینک و یا پرداخت به حساب زرین پال خود, انجام دهید. علاوه بر امکانات اصلی که برای یک فروشگاه اینترنتی جهت نمایش و فروش الزامی است, فروشگاه تلگرامارکت ابزار هایی برای کمک به گسترش کسب و کار شما در محیط تلگرام مهیا کرده است. در زیر به گزیده ای از آن ها اشاره شده است. * اتصال ربات به کانال رسمی فروشگاه * اتصال ربات به گروه ها * ارسال پیام دسته جمعی به کاربران فروشگاه و تمامی گروه هایی که ربات به آن متصل شد * امکان تبلیغ مستقیم و غیراتومات به تمامی گروه هایی که ربات به آن متصل شد * قابلیت بازاریابی برای تشویق کاربر به عضو گیری برای ربات (بدون سیستم هرمی) و خرید * قرعه کشی بین کاربران با امکان تنظیم امتیازدهی و اولویت ساخت فروشگاه, اتومات و توسط ربات سازنده [at]Telegra_Market_bot در تلگرام به صورت رایگان انجام می شود و برای 15 روز فعال خواهد بود. ادامه فعالیت فروشگاه ملزوم به شارژ آن می باشد و سیستم تلگرامارکت هیچ درصدی از فروش شما دریافت نمی کند.
تلگرامارکت نام ربات تلگرامی برای ساخت و مدیریت فروشگاه در تلگرام می باشد. فروشگاه ساخته شده برای هر کاربر, با نام اختصاصی و کاملا به صورت خصوصی تولید می باشد که امکان سفارش گیری و فروش فایل, بلیط, کالا و خدمات در محیطی کاربر پسندانه برای شما و کاربرانتان فراهم می نماید. در فروشگاه هاي ساخته شده توسط ربات فروشگاه ساز تلگرامارکت, شما به عنوان مدير فروشگاه مي توانيد ليست فایل, بلیط, کالا/خدمات خود را توسط پوشه بندي بصورت شخصي طراحي کرده و به معرض نمايش کاربران خود قرار دهيد. هر کالا/سرويس ثبت شده در فروشگاه شما مي تواند شامل نام, قيمت, توضيحات, فايل ضميمه, گالري فايل, پین کد, نظرات مشتريان و آمار فروش و مشاهده شود. کاربران شما مي توانند سفارش های خود را با قرار دادن در سبد خريد و تاييد, براي شما ارسال کنند. سفارش ارسال شده به شما فاکتوري به همراه نام, شماره موبايل, نام کاربري تلگرامي مشتري و لیست سفارش خواهد بود(دریافت آدرس به صورت دستی و یا گوگل مپ در صورت تنظیم) *** کليه نقل و انتقالات مالي در فروشگاه با هماهنگي شما و پرداخت مستقيم به حساب مالي شما(مانند کارت به کارت, استفاده از لينک شخصي درگاه پرداخت و یا درگاه پرداخت شخصی زرین پال) انجام خواهد گرفت و تلگرامارکت هيچ گونه واسطه گري و دخالت در امور مالي شما ندارد. فروشگاه شما با امکان اضافه شدن به گروه ها و کانال می تواند ابزاری قدرتمند برای ساخت شبکه تبلیغاتی باشد. ابزار های موجود در فروشگاه برای شما این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید با کمترین هزینه, پیام و تبلیغ کالا/خدمات خود را در گروه های عضو شده نشر دهید. همچنین با اضافه کردن ربات فروشگاه به کانال خود می توانید پست های کانال خود را مدیریت کنید و کالا/خدمات خود را تبلیغ نمایید. *** برخی از ابزار و امکانات فروشگاه: تعطيل کردن فروشگاه براي توقف دريافت سفارش به مدت محدود. امکان شخصي سازي آيکون ها و محيط کاربري فروشگاه. ارسال پیام جمعی به تمامی کابران و گروه هایی که مارکت شما در آن عضو می باشد. نمایش کالا/خدمات به صورت دسته بندی های پیش فرض. جستجو در میان پوشه ها و کالا/ خدمات. و ده ها ابزار و امکانات مفید که در جهت ایجاد محیطی خلاق و شخصی طراحی شده اند. . *** برخی از آخرین امکانات اضافه شده به فروشگاه : بخش قرعه کشی: با استفاده از گزینه "قرعه کشی" در منوی اصلی و مشخص کردن تعداد برندگان می توانید از میان کاربرانتان قرعه کشی به عمل آورید. هر قلم خرید برای کاربرانتان یک امتیاز به حساب می آید. عضویت در کانال همزمان با فروشگاه: پس از ثبت کانال خود در فروشگاه با فعال سازی دکمه "عضویت در کانال همزمان با فروشگاه" می توانید کاربرانتان را برای استفاده از ربات, ملزوم به عضویت در کانال خود کنید. برای این منظور به آدرس زیر در فروشگاه خود مراجعه کنید. مدیریت ادمین: این گزینه که از بخش "تنظیمات" قابل دسترسی هست این امکان را به شما می دهد که تا 16 حساب کاربری را به عنوان ادمین فروشگاه خود اضافه کنید و محدوده دسترسی ادمین ها را مشخص کنید تا به صورت کنترل شده امکانات فروشگاه را با ادمین های خود به اشتراک بگذارید. برای ساخت فروشگاه خود می توانید در 6 قدم از طریق ربات Telegra_Market_bot[at] اقدام نمایید. ساخت فروشگاه رايگان و استفاده از آن تا 2 هفته جهت تست اولیه رايگان خواهد بود و از آن پس ماهیانه مبلغ 15 هزار تومان هزینه فعال سازی خواهد داشت.
پنج شنبه, 16 آذر 1396 03:47

فروشگاه تلگرامی تلگرامارکت

تلگرامارکت نام ربات تلگرامي به آدرس TELEGRA_MARKET_BOT[at] براي ساخت فروشگاه هاي شخصي در تلگرام است که امکان تبليغ, نمايش کالاها/خدمات, سفارش گيري و فروش را براي شما بصورت کاملا خصوصي و اتومات فراهم مي کند. در فروشگاه هاي ساخته شده توسط ربات فروشگاه ساز تلگرامارکت, شما به عنوان مدير فروشگاه مي توانيد ليست کالا/خدمات خود را توسط پوشه بندي, بصورت شخصي طراحي کرده و به نمايش کاربران خود قرار دهيد. هر کالا/سرويس ثبت شده در فروشگاه شما مي تواند شامل نام, قيمت, توضيحات, فايل ضميمه, گالري فايل, نظرات مشتريان و آمار فروش و مشاهده شود. کاربران شما مي توانند سفارشات خود را با قرار دادن آنها در سبد خريد خود و تاييد, براي شما ارسال کنند. سفارش ارسال شده براي شما فاکتوري به همراه نام, آدرس, شماره موبايل و نام کاربري تلگرامي مشتري خواهد بود. *** کليه نقل و انتقالات مالي در فروشگاه با هماهنگي شما و پرداخت مستقيم به حساب مالي شما(مانند کارت به کارت و يا استفاده از لينک شخصي درگاه پرداخت) انجام خواهد گرفت و تلگرامارکت هيچ گونه واسطه گري و دخالت در امور مالي شما ندارد. از امکانات فروشگاه هاي تلگرامارکت مي توان به گزينه هاي زير اشاره کرد: + عضويت فروشگاه در کانال و گروه ها و امکان پست تبليغ کالاها/خدمات به همراه لينک خريد به تمامي گروه هاي عضو شده. + امکان ارسال پيام انبوه به کاربران فروشگاه/گروه هاي عضو شده به همراه هر نوع فايل صوتي تصويري. + قرعه کشي هوشمند ميان کاربرانتان در هر زماني که بخواهيد. + امکان شخصي سازي آيکون ها و محيط کاربري فروشگاه. + تعطيل کردن فروشگاه براي توقف دريافت سفارش به مدت محدود. + و ده ها امکانات مفيد جهت بازاريابي و فروش... ساخت فروشگاه رايگان مي باشد و تمامي فروشگاه ها 2 هفته جهت تست ابتدايي رايگان خواهد بود.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.