ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 17 اسفند 1395 21:30

سایت خبری آناهید نیوز

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
بنام خالق زیبائیها

آناهید نیوز پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی با حضور جمعی از استادان, کارشناسان, فعالان و علاقه مندان حوزه گردشگری و میراث پر افتخار فرهنگی و طبیعی میهن عزیزمان و با هدف به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و کاربردی آغاز بکار نموده; گزیده اخبار روز و مطالب متنوع در زمینه های گردشگری و حوزه های مرتبط بخشهای مختلف این وب سایت را تشکیل می دهند.

این پایگاه یک کار تیمی است که توانستیم بستری را برای پیوند هموطنان و همه پارسی زبانان گیتی فراهم آوریم و جایی را سامان دهیم تا بتوانیم اندیشه نیاکا نمان و شگفتی های ایران و جهان را به مخاطبین خود پیشکش کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی آناهید نیوز روزانه با خبر و مطالب جدید زیر نظر هیئت تحریریه و سردبیری به روز می شود و سعی دارد با ایجاد وفاداری در بازدیدکنندگان جایگاهی را ایجاد کند که افراد مختلف بتوانند نیازهای خود را در زمینه اخبار و مطالب روز از این وب سایت تامین کنند.

در این راستا برآنیم تا در میزبانی محتوا, گردهم آیی کاربران و ارائه سرویس فراگیر باشیم و از همه زیر ساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بسته به محتوا, شرایط کاربر و کلیه ابزارهای هوشمند بهره گرفته و راهکارهای نوین را پیش روی بگذاریم.

فضای گسترده وب و امکان ایجاد امکانات متنوع و وسیع, نیاز به نوآوری و الگوبرداری آگاهانه از نمونه های موفق را بیشتر مشخص می کند, از همین رو وب سایت آناهید نیوز همواره در تعامل با مخاطبان و صاحب نظران آماده پذیرش نظرات و پیشنهادات خواهد بود.

این پایگاه همه آثار دیداری و شنیداری مردم و نهادهای فرهنگی و تهیه کنندگان حرفه ای را میزبانی مینماید.

پایگاه خبری آناهید نیوز دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آناهید نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.

*نشانی الکترونیکی: info[at]anahidnews.com

*نمابر: ۸۹۷۸۱۴۳۹ (۲۱) ۹۸+

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
anahidnews.com
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.