ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 11 بهمن 1395 15:45

تور ارزان گرجستان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 11 بهمن 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
گرجستان
سفر به یک کشور و دو قاره...؟! گرجستان با قرار گرفتن بین دریای خزر و دریای سیاه، کشوری اروپایی-آسیایی می باشد. طبیعت بی مانند و آرامش مثال زدنی، مناطق تاریخی و آب و هوای دلچسب، همواره مسافران گرجستان را به دوباره امتحان کردن این مقصد رویایی، ترغیب کرده است. سفر به کشور کوهستان های سبز، خاطراتی سرشار از آرامش روح و روان را در پی خواهد داشت.
http://www.tourjo.com/tours/georgia-tour
تفلیس:
موزه ای به وسعت یک شهر! کتاب تاریخی که زندگی در رگ هایش همچنان جریان دارد و هرساله گردشگران بسیاری را جذب خود میکند. تفلیس، شهری اروپاییست که در آن از طبیعت بکر و دست نخورده تا قدیمی ترین قلعه های تاریخی، به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. مسافران این شهر، گویی در یک فیلم مربوط به قرون وسطا به سر می برند، با این تفاوت که امکانات هتل ها و تکنولوژی را نیز همواره با خود دارند.
http://www.tourjo.com/tours/georgia-tour
باتومی:
ساحل، بلوارهای سرسبز و دیدنی، باغ ها و موزه های متعدد، کلیساهای قدیمی و قلعه های تاریخی، باتومی را تبدیل به گل سرسبد قفقاز کرده است. این شهر که همواره با استقبال بی مانند ایرانیان برای سفر مواجهه است، جزو بنادر زیبا و دلنشین گرجستان می باشد. شاید بتوان باتومی را پاریس گرجستان دانست، شهری تاریخی، زیبا، شیک و سراسر خاطره بیاد ماندنی برای مسافران تور گرجستان!
http://www.tourjo.com/tours/georgia-tour
برجومی:
شهر چشمه های آب گرم! برجومی را می توان الماس گرجستان دانست، شهری که در دل خود چشمه های آب گرم بسیاری را جای داده و در نزدیکی پیست اسکی نیز قرار دارد، سردترین و گرم ترین روی داد طبیعی در این شهر باهم تقابل دارند. طبیعت بکر و دست نخورده گرجستان به برحومی نیز سرایت کرده است. علاوه بر این ها، پارک ها و باغ های ملی نیز در سطح شهر، پذیرای گردشگران این زیباشهر می باشد.
نکته :

جهت اطلاع از شرایط و قیمت ها از طریق یکی از راه های ذیل با ما ارتباط برقرار کنید:
آدرس:
تهران – مطهری – خیابان علی اکبری – پلاک 85 – سعادت سیر
تلفن:
0214367436
آدرس سایت: http://www.tourjo.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
blogs2468
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.