ریال
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 09:30

خرید تور دبی از شباویز پرواز

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
انتخاب تور :

برای انتخاب توردبی به سایت www.shabaviz.net مراجعه نموده و تور دبی را از منو بار انتخاب کنید سپس تورهای دبی با پروازهای مختلف برای شما نمایش داده می شود .
tourarzandubai

رزرو و خرید تور دبی :
برای خرید تور دبی با همکاران ما که متخصص در زمینه ی تور دبی هستند تماس حاصل نمایید و بنا بر بودجه ی دلخواه خود توردبی را خریداری کنید .


مشاهده ی کلیه اطلاعات هتل های دبی
برای مشاهده هتل بر روی لینک هتل کلیک کرده و سپس وارد سایت هتل شوید برای مشاهده اطلاعات جزئی تر می توانید با متخصان ما تماس حاصل نموده یا به سایت www.booking.com مراجعه نمائید.
dubaimall

خدمات تور دبی :
آژانس شباویزپرواز تضمین بهترین خدمات تور دبی را به شما عزیزان می دهد.

آنچه باید در مورد دبی بدانیم :
هوای دبی گاهی بسیار مرطوب و شرجی می شود؛ اما در هوای بسیار داغ، از میزان رطوبت کاسته شده و هوا خنک تر و قابل تحمل تر می شود. اکثر توریست ها ترجیح می دهند در ماه های تابستان به دبی سفر نکنند زیرا گرمای هوا به آنها اجازه لذت بردن از سفر را نمی دهد
بهترین زمان سفر به دبی :

در ماه‌های آبان و آذر و فروردین و اردیبهشت، دبی هوای دلچسبی با دمای زیر ٣٠ درجه‌ی سانتی‌گراد دارد و بهترین زمان سفر به دبی همین ماه‌هاست . گرم ترین ماه های دبی بین ماه های می تا سپتامبر می باشد که دمای هوا به 39 و 40 درجه می رسد و احتمال بارش باران تقریبا صفر است.

lastsecondubai
وضعیت آب و هوا دبی :

به دلیل صحرائی بودن دبی دمای هوا در دبی بسیار بالاست و احتمال باراش باران در ما ه های گرم صفر است و لی در زمستان امکان دارد باران ببارد و طوفان شدید موجی گردو خاک و کدر شدن هوا گردد

tourdibaisummer
خرید در دبی :

دبی مال بزرگترین مرکز خرید در دنیاست . شامل بیش از 1.200 مغازه و بخشی از مجموعه های مرکز شهر دبی است . سه چهارم میلیون نفر در هفته از این مرکز خرید دیدن می کنند و تعداد زیادی از برند های معروف دنیا در این مکان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و کتاب فروشی ژاپنی Kinokuniya ، در کنار بهترین های دنیای فشن مثل Givenchy ، Chanel و Dior . دبی متناوباً به عنوان گران ترین شهر دنیا شناخته می شود ، بنابراین اگر به دنبال خرید با قیمت مناسب می گردید دبی گزینه ی مناسی برای شما نیست ولی اگر به دنبال خرید اجنای مارکدار هستید باید بگوییم سفر به دبی با شباویز بهترین گزینه برای شماست
غذاهای دبی :

دبی هر ساله دو فستیوال غذا برگزار می کند : فستیوال مزه در ماه مارس و فستیوال غذای دبی در ماه فوریه . امارات دارای بهترین رستوران های دنیاست و برند های زنجیره ای و بین المللی همگی در دبی شعبه دارند مثل : TGI Friday ، McDonald’s ، Sturbucks و Planet Hollywood . اگر به دنبال سنتی تر می گردید، از غذاهای خیابانی شهر امتحان کنید . شاورما یک اسنک محبوب است که به صورت رولتی از گوشت یا مرغ به همراه خیار ، گوجه و خیارشور تهیه می شود . تبوله غذای دیگری است که از مخلوط گوجه ، جعفری و نعناع درست می شود.

#شباویز پرواز پیشنهاد می کند از جاذبه های زیر حتما دیدن نمائید.

پارک ابی آتلانتیس

واید وادی

شهربازی کودکان والت دیسنی

تورسافاری و تور کشتی

آکواریوم

دبی مال

سیتی سنتر

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محمدرضا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.