ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

شنبه, 21 مرداد 1396 05:09

سیستم اتوماسیون باشگاهی جهان گستر

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سیستم اتوماسیون باشگاهی جهان گستر
سیستم اتوماسیون ورزشی جهان گستر راه حلی برای مدیریت جامع و مکانیزه نمودن مجموعه های فرهنگی ، ورزشی می باشد . سیستم اتوماسیون باشگاه،مجموعه ای گسترده از نرم افزار و سخت افزار ها بوده که شامل دستگاههای خدمات ورزشی ، دستگاه های اعتباری ، پکیج کامل قفل های الکترونیکی کمد و نرم افزار جامع مدیریت باشگاه می باشد .
در این سیستم یک کارت عضویت بدون تماس هوشمند در اختیار افراد قرار میگیرد و به کمک دستگاه ها و ادوات مربوطه ، فرد میتواند وارد مجموعه شده و هر ورزشی را که مورد نظر داشته باشد انتخاب نماید ، هزینه استفاده از سالن از موجودی وی کسر میگردد. در ضمن با همین کارت امکان استفاده از کمدهای رختکن و همچنین خرید از بوفه و .... را پیدا می‌کند.
اگر سانس یا ساعت ورود برای شخص غیر مجاز باشد ، اجازه ورود داده نخواهد شد .همچنین امکان نظارت و کنترل توسط مدیران مجموعه به راحتی قابل اعمال بوده و گزارشات مفید و موثر آن راهنمای خوبی برای مدیران خواهد بود.
در نهایت هدف از اجرای این سیستم ، ایجاد باشگاهی اتوماتیک بوده که هر فرد بدون روبرو شدن با هیچ اپراتوری ، خود عملیات مربوطه را انجام دهد . به عبارتی مسئولین باشگاه فقط نقش نظارتی خواهند داشت ، نه نقش اجرایی.
امکانات اتوماسیون باشگاهی جهان گستر : قفل الکترونیک کمد با مچبند، قفل آنلاین و هوشمند کمد، گیت کنترل تردد، نرم افزار مدیریت باشگاه با امکانات بسیار متنوع، امکان مدیریت بوفه و فروشگاه، امکان استفاده از مچبند یا کارت های هوشمند و یا اثر انگشت ، پرینتر چاپ کارت و ...
جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09010300782 و 02144973559تماس حاصل فرمایید .
آدرس: صادقیه- اشرفی اصفهانی- خ پیامبر شرقی- خ شاهد کوچه وحدت 4- پلاک 22 -شرکت جهان گستر
کانال تلگرام
https://t.me/ghasemi_jahangostar
آدرس سایت: www.jahan-gostar.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
فاطمه قاسمی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.