ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

شنبه, 23 آبان 1394 10:36

سریال آموزشی زبان بدن

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 24 آبان 1394
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

سریال آموزشی زبان بدن به سفارش FBI آمریکا


فصل اول، دوم و سوم


46 قسمت در 21 DVD


با زیرنویس فارسی


 


تحویل یک هفته بعد از خرید 


داستان از کشفیات دکتر “پائول اکمن” الهام گرفته است، فردی که توانایی خواندن سرنخ‌های موجود در صورت،بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق در بازجویی‌ها داراست


قابل پخش در دستگاههای خانگی و کامپیوتر


سریال به من دروغ بگو سریالی متفاوت !!!


معرفی : سریالی با داستانی متفاوت و بسیار جدید؛ به معماهایی می پردازد که پلیس آمریکا از حل آنها ناتوان است و از یک متخصص زبان بدن کمک می خواهد.


داستان سریال ” Lie To Me ” که همراه با ” Samuel Baum ” در مقام نویسنده و تولیدکنندگان سریال ” ۲۴″ ، از اواخر ژانویه‌ی ۲۰۰۹ از شبکه Fox شروع به پخش شده است، از کشفیات دکتر “پائول اکمن” الهام گرفته است، فردی که توانایی خواندن سرنخ‌های موجود در صورت، بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق و دروغ در بازجویی‌های جنایی داراست.


“دکتر لایتمن” رییس تیمی از متحصصین با نام “گروه لایتمن” است که بازرسین فدرال، آژانس‌های دولتی و پلیس محلی را در پرونده‌های قضایی، یاری می‌کنند. “دکتر گیلیان فاستر” یک روان‌شناس با استعداد و هم‌کار حرفه‌ای “دکتر لایتمن” است که این هم‌کاری را با نگاه کلی خود، در حالی که “لایتمن” در جزییات فرو رفته است، کامل می‌کند. “لایتمن” به راهنمایی‌ها و نگرش او در مورد رفتار انسان‌ها نیازمند است. “الی لاکر” محقق اول “لایتمن” است که با علاقه‌ی مردم به گفتن دروغ مشکل دارد و تصمیم گرفته است آن‌چه را که “صداقت بنیادی” می‌نامد، تمرین کند. او هر چه که در مغزش می‌گذرد، فوراً به زبان می‌آورد و البته تاوان این کار خود را نیز می‌دهد. “ریا تورس” عضو تازه‌وارد این گروه است و یکی از معدود افرادی که به صورت ذاتی توانایی تشخیص تقلب را دارد، قابلیتی که او را تبدیل به یک فرد قابل اهمیت در این گروه کرده است.


جهت سفارش با شماره 09120379206 یا 02188213028 تماس حاصل نمایید


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
امیر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.