ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 فروردين 1397 15:42

تنها نمایندگی سرور hp در ایران

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
معرفی سرور DL80 Gen9 :

یکی دیگر از سروهای سری رک مونت شرکت اچ پی اینترپرایز سرور DL80 Gen9 میباشد که این سرور بعد از قرار گرفتتن درن رک ما تعداد ۲ واحد از رک ما را اشغال خواهد کرد .

این سرور دارای ۲ اسلات پردازنده است که این پردازنده ها را میتوانیم از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family و یا Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب نماییم . که با انتخاب پردازنده از این سری پردازنده ها تعداد ۴ و یا ۱۴ هسته پردازشی در اخیار ما قرار میگیرد . که این موضوع میتواند تاثیر قابل توجهی در سرعت پردازش اطلاعات داشته باشد .

سرور DL80 Gen9 دارای ۸ اسلات مموری است که این مموری ها از نوع DDR4 SmartMemory است . که در صورت نیاز به حداکثر توان این سرور میتوانیم از مموری 64GB بر روی این اسلات ها استفاده کنیم که در این صورت مقدار ۲۵۶ گیگابایت مموری در اختیار ما خواهد بود .

این سرور تنها قابلیت در بر گرفتن هارد های LFF را داراست که متناسب با مدل سرور میتوان تعداد ۴ ، ۸ و یا ۱۲ درایو LFF از انواع SAS , SATA و یا SSD بر روی این سرور استفاده کرد .

سرور DL80 Gen9 به صورت OnBoard دارای یک کارت شبکه دو پورت با سرعت یک گیگابیت در ثانیه است . که البته میتوانیم متناسب با نیازمان به تعداد پورت بالاتر و یا مقدار سرعت انتقال بالاتر از کارت شبکه های دیگر مناسب برای این سرور بر روی اکسپنشن اسلات های این سرور استفاده کنیم تا نیاز ما را برطرف نمایند .

همچنین بر روی این سرور یک ساتا کنترلر به مدل B140i قرار گرفته است که بدیهی است در صورت نیاز به درایو های SAS میبایست از استوریج کنترلر های ( دیگر برای مثال P440 )بر روی این سرور استفاده کرد .

یکی از قابلیت هایی که قابلیت هایی که شرکت اچ پی جهت آسان تر شدن مدریت و کنترلر سرورهای خود برروی سرور ها تعبیه کرده است ، قابلیت ILO میباشد . سرور DL80 Gen9 از این قابلیت مستثنی نبوده و از قابلیت ILO برخوردار میباشد . که طبیعی است این قابلیت تنها از توانایی های پایه ای ILO بر خوردار بوده و در صورت نیاز به قابلیت های بیشتر میبایست از لایسنس های مربوطه استفاده نماییم .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ysorkh
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « FarSite X.25 USB Adapter چاپ سی دی »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.