ریال
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

شنبه, 18 ارديبهشت 1395 12:27

ایمن شبکه آرون

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 18 ارديبهشت 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

وب سایت ایمن شبکه آرونhttp://www.imenshabake.com اینک در آستانه‌ی پنجمین سال فعالیت، با گستره‌ای از نرم افزار های امنیتی تحت شبکه و خانگی متنوع برای مصارف مختلف ، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش انتخاب ایمن سازی سیستم» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» ، «تضمین اصل بودن کالا» و«تیم تخصصی کارشناسان پشتیبانی» چهار اصل اولیه است که ایمن شبکه از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این چهار اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.


به واسطه استفاده گسترده از کالا و فضای  دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر ، ماشین‌های اداری ، اینترنت و شبکه های اجتماعی ) و اهمیت حفاظت اطلاعات، ما را براین داشته که از تمام توانمندی هایمان در راستای تخصص بتوانیم به این ماموریت مهم جامع عمل بپوشانیم .با استفاده از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون ایست،کسپر اسکای،آویرا، بیت دفندر ،نورتون،ای وی جی و ...


http://www.imenshabake.com


- ارائه انواع لایسنس های امنیتی تحت شبکه و نسخه خانگی


جهت سفارش گذاری و استعلام قیمت( صدور پیش فاکتور)میتوانید با ورود به وب سایت ایمن شبکه http://www.imenshabake.com وارد گزینه نسخه تحت شبکه در بالای صفحه شده و اطلاعات مربوطه را ارسال نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان شرکت با شما تماس حاصل نمایند.


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سید محمد ابراهیمی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.