ریال
جمعه 21 ارديبهشت 1403

شنبه, 11 مرداد 1393 07:08

پلمپهای تسمه ای پلاستیکی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 12 مرداد 1393
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

شرکت "پارت پرگاس سیل" با ارائه طیف وسیعی از پلمپ­های ایمنی مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا، ازجمله پلمپ­های با ایمنی بالا، پلمپ­ های برچسبی، کیف­ ها و کیسه­ های ایمنی و ... توانسته است کلیه نیازهای مشتریان خود را از طریق ایجاد بازدارندگی و ارائه شواهد و علائم ظاهری، تأمین نماید.


تکنولوژی تولید پلمپ­ های ایمنی شرکت پارت سیل، این اطمینان را به مشتریان خود می­ دهد که با انتخاب محصولات این شرکت، یک روش قابل اعتماد در جهت ردیابی و پیگیری روزانه محموله ­های خود، کسب نماید.


در هنگام به کار بردن پلمپ ­های ایمنی این شرکت در سیستم صنایع مختلف ازجمله صنعت حمل و نقل، بانک، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، صنعت سیمان، آب و فاضلاب، برق، بازرسی، دارویی و بهداشتی، غذایی و لبنیاتی، دام و طیور و سایر صنایع، در صورت بروز هرگونه تقلب، دستکاری یا تلاش برای باز کردن پلمپ، ارائه فوری نشانه ­های ظاهری، شما را از این امر آگاه خواهد ساخت.


قابلیت چاپ، حک لیزری یا تولید با شناسه­ های منحصر به فرد از قبیل آرم، نام، شماره سریال، بارکد و سایر فناوری­ های مختلف چاپ امن، مانع از هرگونه حذف، تغییر و یا جابجایی اطلاعات شده و محصولات این شرکت را از سایر شرکت­ ها متمایز ساخته است.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پارت پرگاس سیل
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.