ریال
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 19 مهر 1395 12:39

برج خنک کننده

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 19 مهر 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت پرتوآبگردان اولین طراح و تولید کننده برجهای خنک کننده فایبرگلاس ایران و خاورمیانه با 30 سال سابقه تولید در امریکا از سال 1372 فعالیت خود را در ایران آغاز نمود.

کارخانه شرکت پرتوآبگردان شامل 18 سالن مجهز در مساحتی معادل 25000 مترمربع بنا گردیده است. این کارخانه با استفاده از 300 نفر کارگر فنی ماهر و مهندسین مجرب فعالیت
می نماید.دفتر مرکزی این شرکت با در اختیار داشتن کادری متشکل از افرادی در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی؛ نقش مهمی را در روند صعودی تولید ایفا می کند.

برجهای خنک کننده تولید شده توسط این شرکت متناسب با هرگونه نیازی طراحی شده و در نقاط مختلف از لحاظ شرایط آب و هوایی و ابعاد از آپارتمانهای مسکونی گرفته تا مجتمع های صنعتی بزرگ قابل استفاده است. هم اکنون این شرکت با 12000 پروژه در حال کار در سطح ایران بزرگ ترین تولید کننده و فروشنده این محصول می باشد. برجهای خنک کننده این شرکت از بهترین مواد اولیه خارجی استفاده می شود. این مواد به وسیله روشهای Dosing یا اندازه کردن تمام اتوماتیک و در مسیرهای ویژه با مقادیر مشخص، با هم مخلوط و کاملا" فرآوری و پخته شده و در نهایت به وسیله ماشینهای تزریق فایبرگلاس و Chopper Gun بر روی قالبهای طراحی شده پاشیده و محصولی کاملا" یکنواخت، همگن، هم ضخامت و بسیار با کیفیت تهیه می گردد.

کارگاههای خط تولید برج خنک کننده شامل واحد ماشین آلات تزریق و ساخت فایبرگلاس، مدل سازی، قالب سازی، کارگاه ریخته گری، تراشکاری، فن سازی، آهنگری و ... می باشند.

فنهای استفاده شده در برجهای خنک کننده از سری پیشرفته Super MB از جنس فایبرگلاس ویژه به شکل Airfoil و به صورت Hollow Blade بوده که آخرین فن آوری ساخت فن در جهان می باشند. از خصوصیات فن های ساخت این واحد وزن بسیار کم، مقاومت بالا و قابلیت تغییر زاویه پره ها می باشند. با استفاده از این فن ها حداقل صدا و بالاترین راندمان در برجهای خنک کننده تولید شده این شرکت بدست می آید.

این شرکت به دلیل قابلیتهای مخصوص خود و دارا بودن امکانات طراحی و تست محصولات، انواع مخصوص و ویژه ای از برج‌های خنک کننده را تولید کرده است.
به منظور ارائه خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی محصولات این شرکت، 12 تیم با تجربه فنی و دوره دیده تحت نظارت مهندسین و تکنیسینهای این شرکت در سراسر ایران اماده ارائه خدمات هستند. سرعت بالای سرویس دهی و دقت عمل گروه سرویس، علتی برای اطمینان خاطر خریداران محصولات این شرکت می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پرتوآبگردان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.