ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 02 مهر 1396 04:39

روغن صنعتی بهوند شیمی

رتبه این آیتم
استان :سمنان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
روغنهای صنعتی شامل طیف وسیعی از محصولات هستند که وابسته به کاربرد آنها دارای خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی می باشند. گفته می شود که روغنهای صنعتی همه گروههای روانکارها را در بر می گیرد، که شامل گازها ( عمدتا هوا و کربن دی اکسید می باشد، به نظر می رسد نیتروژن یک روانکار گازی ویژه در آینده باشد)، انواع مایعات (روغنهای معدنی، روغنهای گیاهی و حیوانی، مشتقات اسید های چرب روغن بلند، روغنهای سنتزی، سیالات پایه آبی و غیره)، گریس ها (گریس های صابونی ساده، گریس های صابونی کمپلکس، گریس های رنگدانه ای، مواد معدنی، پلیمرها و سایر مواد) و روانکار های جامد می باشد. مورد آخر شامل ترکیبات آلی ( از قبیل دی سولفید مولیبدنیوم، بورون نیترید، تنگستن دی سولفید و بسیاری تر کیبات شیمیایی و مواد دیگر)، ترکیبات و مواد معدنی جامد ( از قبیل phthalocyanine و پلی تترا فلورو اتیلن)، پوشش دهنده های تبدیل شیمیایی و مواد نرم می باشد.

بعلاوه، روغنهای صنعتی استفاده از بیشتر افزودنی ها را بوجود آورده که در عمل شامل همه گروههای افزودنی های شناخته شده مورد استفاده در سایر انواع روانکارهاست. بعلاوه اینکه افزودنی های متعددی بطور اختصاصی برای روانکارهای صنعتی بویژه برای سیالات پایه آبی از قبیل استرهای گلیسیرول و سایر انواع استرهای سازگار با محیط زیست، توسعه یافته اند.

روغن های صنعتی بهوند شیمى با توجه به کاربرد آنها در صنعت تولید میشوند. انواع کاربرد های صنعتی شامل روانکاری تجهیزات، محافظت قطعات، انتقال نیرو، انتقال حرارت، عملیات حرارتی، برشکاری، تراشکاری و … می باشند. که هریک از موضوعات به صورت مجزا مورد بحث قرار گرفته اند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
هادوی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.