ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 26 بهمن 1395 15:13

شرکت پترو بهین صنعت

رتبه این آیتم
استان :خوزستان
شهر :بندر ماهشهر
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
با سلام و احترام
به استحضار میرساند شرکت پترو بهین صنعت تکنام با انگیزه ارائه خدمات فنی و مهندسی جهت اجرای طرح ها و پروژه های صنعتی و همچنین تامین مواد اولیه و تجهیزات، فعالیت خود را با بهره گیری از منابع غنی و همکاری شرکتهای داخلی و خارجی با مینیمم سازی هزینه ها و حفظ حداکثر کیفیت در عرصه رقابتی نقش آفرینی نموده است.تلاش جهت گسترش حضور در بازار از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان و جلب رضایت آنان از اهداف اصلی این شرکت میباشد.
پترو بهین صنعت افتخار دارد در راستای فعالیت اقتصادی خود با توجه به تجربه کاری در امر تهیه و تامین انواع کالاهای پالایشگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی در زمینه مکانیک و اتصالات؛برق؛ابزار دقیق مطابق با قرار داد کار فرما اقدام نماید.
تجهیزات وبرند های قابل ارائه\\:
DP LEVEL TRANSMITTERS, RADAR TANK GAUGING SYSTEM, ULTRASONIC LEVEL / FLOW METERS,
TRANSMITTERS (HART /PROFIBUS / FIELDBUS) , RECORDERS, ANALEYZERS, SENSORS , VALVE POSITIONERS, CONTROL VALVE , THERMOWELLS, SWITCHES, GAUGES , VIBRATION SWITCHES.. را از کارخانجات بزرگ همچون WIKA, FOXBORO ,ECKARDT, FORBES MARSHALL, ENDRESS HAUSER , HYODA, FUJI, AZBLL, KROMA, FOX, YAMATAKE, YOKOGAWA, ROSEMOUNT, YAKSUWA , ABB.... مطابق با استاندارهای جهانی پذیرفته شده در صنعت انرژی کشور و نیازهای متقاًیان تامین نماید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
عتیقی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.