ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 01 دی 1395 11:19

کود ارگانیک

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ریز مغذی، تحریک کننده رشد، معدنی، 100% ارگانیک ،هیچ گونه فرایند شیمیایی بر روی کود انجام نمیگیرد، دارای مجوز OMRI از انستیتو مطالعات مواد ارگانیک کشور آمریکا، دارای گواهینامه ثبت کود از موسسه تحقیقات خاک و آب، دارای 67 عنصر نایاب برای رشد بهتر گیاه.

ازومایت با دارا بودن تمامی عناصر ضروری (ماکرو و میکرو) و نیز عناصر مفید بوده و از انستیتو مطالعات مواد ارگانیک کشور آمریکا است. مطابق با تعریف سازمان تحقیقات صنعتی و استاندارد ایران، ازومایت یک بهساز کانی مغذی خاک است و این بدان معنا است که مطابق استاندارد ایران، ازومایت ضمن تأمین عناصر معدنی مغذی برای خاک، ساختار فیزیکی و شیمیایی خاک را نیز اصلاح کرده و بهبود می‌بخشد.

برخی از اثرات ازومایت بر گیاهان آپارتمانی:
- بهبود رشد رویشی گیاه (ریشه، تنه، ساقه)
- افزایش رشد زایشی گیاه (گل، میوه)
- افزایش طول عمر گل و برگ‌های زینتی
- افزایش اندازه گل و برگ
- افزایش تعداد گل‌ها
- بهبود کیفیت رنگ گل و برگ‌های زینتی
- بهبود شادابی گیاه
- افزایش مقاومت گیاه در برابر آفات و بیماری‌ها
- افزایش طول عمر گیاه

ازومایت میزان بسیار کاملی از عناصر معدنی ضروری، مفید و کمیاب را در خود جای داده است و این اطمینان را به ما می‌دهد که مخزن مواد غذایی مورد نیاز گیاهان بطور کامل، تکمیل است. ازومایت به دلیل ساختار کلوئیدی خود دارای منافذ میکروسکوپی است که وقتی به خاک اضافه می‌شود، باعث می‌گردد تا ذرات خاک به آن چسبیده و خاک متخلخل گردد و بدین ترتیب ریشه بهتر و راحت‌تر رشد کرده و بیشتر و راحت‌تر اکسیژن و سایر عناصر مورد نیاز خود را از خاک جذب کند، و این یکی از دلایلی است که ازومایت علاوه بر کود، یک اصلاح کننده و بهبود دهنده خاک نیز می باشد.

از آنجا که ازومایت می‌تواند تا ٪۵۴ وزن خود آب ذخیره کند، در نتیجه وقتی به خاک گلدان‌ها یا باغچه اضافه می‌شود، باعث می‌گردد تا رطوبت خاک زمان بیشتری حفظ شود و این به معنای افزایش فواصل آبیاری و کاهش مصرف آب است. پس توجه کنید به هیچ عنوان احتیاج به آبیاری بیش از اندازه طبیعی برای گلها و گیاهانتان وجود ندارد.
35,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
azomite
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.