ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

جمعه, 10 دی 1395 21:10

فروشگاه پرشین صنعت بزرگترین مرکز تامین ملزومات کشاورزی و اره موتوری درخت بر

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 12 دی 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
بورس انواع اره درخت بر موتوری برقی وبنزینی ازقطر25سانت تا120سانت
.مرکزپخش دستگاه مولدبرق –پمپ سمپاشی-موتورپمپ-کلتیواتور-علف چین ازنوع دیزل وبنزین
نمایندگی فروش:ماکیتا-بوش-هیوندا-اشتیل آلمان.
فروش وتعمیرات انواع لوازم کشاورزی دیزلی وبنزینی.
پخش انواع قطعات ادوات کشاورزی.
نماینده انواع محصولات هیوندای از قبیل ابزار آلات برقی شامل(دریل های ،برقی شارژی ،بتون کن،فرزهای آهن بری، سنگ بری، مینی فرز،ابزارهای نجاری شامل:فارسی بر، اره گرد بر، اره عمودبر، اره موتوری ، ابزار های کارواش ، سنگ رومیزی ، سشوار صنعتی ، کمپرسور هوا،اره بنزینی درخت برو...)

مرکزپخش پمپ های کفکش لجن کش ساختمانی صنعتی
نمایندگی اره موتوری هیوندا
اره موتوری هیوندا در قیمت های مختلف برای نمایندگی ها عرضه کرده است.
اره موتوری هیوندا یک مارک پر فروش در ایران است که به صورت گسترده در سراسر کشور پخش می شود از آنجایی که این اره دارای حجم سیلندر ۳۰ الی ۱۲۰ سانتی متر مکعب است تا در برش های زیاد با قدرت بالایی ظاهر شود.
در این اره موتوری از سوخت ترکیبی بنزین و روغن استفاده می شود تا بهترین کارایی را داشته باشد. کاربراتور در این اره موتوری از نوع پوسته ای یا دیافراگی است که امکان کار با اره را در هر وضعیت از نظر قرارگیری نسبت به سطح افق را تضمین می کند.

اره برقی ( یا اره های زنجیره ای )، اره مکانیکی قابل حمل که با استفاده از مجموعه ای از دندان متصل به زنجیره ای رانده غلتکی اجرا می شود که در طول تیغه است. این است که در فعالیت هایی مانند قطع درختان ، limbing ، زور زدن و هرس استفاده می شود و به کاهش موانع و کمک در برش firebreaks در آتش wildland ، و به برداشت چوب استفاده می گردد. اره با طراحی نوار ویژه و زنجیره ای از ترکیبات به عنوان ابزار برای استفاده در هنر نیز استفاده می شود.
اره موتوری ، اره برقی یا اره زنجیری که دارای یک موتور معمولاً دو زمانه بوده و برای هرس کردن شاخه ، بریدن درختان و تهیه هیزم از این نوع اره ها استفاده می شود.
اره موتوری یا به عبارتی اره زنجیری دستگاهی تأثیر گزار در باغبانی می باشد. اره های موتوری در اندازه و قدرت های مختلف برای کاربردهای مختلف طراحی و به بازار ارائه شده است.
تیغه اره موتوری بسته به نوع نیاز از 35 سانت تا 85 سانت موجود می باشد ولیکن جهت هرس درختان و زدن شاخ و برگ آنها و قطع درختان متوسط و بیشتر در باغبانی تیغه 40 و 45 سانت اره موتوری کاربرد دارد و از اره زنجیری با اندازه تیغه 80 سانت بیشتر در بریدن درختان جنگل و درختان تنومند استفاده می گردد.
هم اکنون انواع برندهای اره موتوری بنزینی از قبیل اره موتوری هیوندای کره ، اره موتوری اکو ژاپن ، اره موتوری اشتیل آلمان ، اره موتوری چینی طرح اشتیل و اره برقی اولومک ایتالیا ، اره برقی دولمار آلمان ، اره برقی هوسکو سوئد و ... موجود است.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
حسین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.