ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395 07:36

فروشگاه اینترنی مهتان

رتبه این آیتم
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

فروشگاه اینترنی مهتان عرضه کننده رنگهای صنعتی و ساختمانی به مناسبت افتتاحیه، کلیه محصولات را 30 درصد زیر قیمت بازار عرضه میکند.


 فروشگاه اینترنتی مهتان در پاییز 1394  آغاز به کار کرد..



تجربه  سالیان مهتان و بهره مندی از تیم خبره فروش آنلاین، مجموعه ای را تشکیل داده است که امیدوار است بتواند استانداردهای کاری جدید در حوزه تجارت الکترونیک ایران تعریف کند.

ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی کالا و استفاده از شیوه های نوین مدیریت انبار، این امکان را در اختیار ما قرار داده است که بتوانیم کالاها را با قیمت لیست نمایندگی در اختیار خریداران عزیز قرار دهیم.

با توجه به تامین مستقیم کالا از نمایندگی های اصلی، کیفیت و اصالت کالا توسط مهتان تضمین می شود و شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید..

اطلاعات کامل و تخصصی، راهنماهای خرید کالا، استفاده از سیستم جستجو پیشرفته ، امکاناتی هستند که برای سادگی خرید در سایت قرار داده شده اند . علاوه بر آن  سیستم مدیریت کاربران این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که تاریخچه تمامی خرید های خود از مهتان را داشته باشید.

هر گونه پیشنهاد و انتقاد شما را با روی باز پذیراییم و امیدواریم که با نقطه نظرات شما عزیزان، بتوانیم خدمتی در خور نام ایران به شما هموطنان عزیز ارائه کنیم.


رنگ, رنگ ساختمانی, رنگ صنعتی, رنگ ترافیکی , مشهد, فروشگاه اینترنتی, مهتان, تجهیزات ترافیکی, تخفیف, رنگ براق آلکیدی, رنگ مات, رنگ روغن, رنگ پلاستیک


 


فروشگاه اینترنتی


رنگ


رنگ ساختمانی و صنعتی


تخفیف


مهتان


ترافیک


محصولات ترافیکی


تجهیزات ترافیک


برق


الکترونیک


پنل خورشیدی


 


رنگ روغنی


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
یاسر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.