ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

شنبه, 08 آبان 1395 11:21

هوشمندسازی ساختمان

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
گروه صنعتي ssco با تکیه بر دانش متخصصین مجرب خود در زمینه های انرژی، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، رایانه و شبکه و با بهره گیری از محصولات معتبرترین تولید کنندگان جهانی، مشاور و مجری پیاده سازی اصولی سیستم های مدیریت ساختمان (BMS) و سیستم های ولتاژ پایین (ELV)در ساختمان (سيستم هاي حفاظتي و امنيتي، دوربين مدار بسته، سيستم هاي اعلام سرقت و سيستم هاي اعلان حريق، هوشمندسازي داخلي، مديريت پاركينگ و...) می باشد .
همچنین با توجه به نیاز کشور به بهینه سازی مصرف انرژی، اين شركت انجام مميزي انرژي و ارائه راه حل هاي جامع در اين خصوص را در مجموعه خدمات خود قرار داده است
اين شركت با طراحي، تامين ، و اجراي موفق پروژه هاي مختلف اتوماسيون و با استفاده از تجارب پرسنل متخصص و خلاق مفتخر به ارائه خدمات در زمینه سیستم های هوشمند خانگی، تجاری، اداری می باشد. استراتژی کلی شركت ارائه راه حلهای جامع برای اتوماسیون ساختمان با استفاده از تکنولوژی های مطرح در این صنعت می باشد. در طراحی های این شرکت همیشه صرفه جویی در مصرف انرژی ، سهولت کاربری و قابلیت اعمال تغییرات در سیستم از نکات قابل توجه بوده است .
گروه صنعتي ssco صاحب امتياز نمايندگي شركت هاي بزرگ و معتبر جهان در زمينه هاي سيستم مديريت ساختمان، سيستم اعلان حريق و سيستم هاي دوربين هاي مدار بسته و ... مي باشد و با تكيه بر محصولات مدرن اين شركت ها و با توجه به دانش كافي و به روز اين سيستم ها، براي محيط هاي درخواستي ويژه، مي تواند پيشنهادهاي اقتصادي براي كاربردهاي حساس و چالش برانگيز ارائه و در زمينه پياده سازي آنها نيز فعاليت كند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
گروه صنعتی ssco
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.