ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 04 مرداد 1396 12:55

منوپمپ بهلول

رتبه این آیتم
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
پمپ بهلول اولین سازنده منوپمپ های غلیظ کش در ایران ، فعالیت خود را از سال 1360 با تولید پمپ های کف کش آغاز نمود . با توجه به نیــاز مبرم صنایع مختلف به استفاده از پمپ های با راندمان بالا ،کــارکرد مطمئن و استهلاک پایین جهت انتقال مواد با غلظت بالا ، این واحد شروع به طراحی و تولید پمپ هایی نمود که با استقبال گســـــترده صنایع در داخل کشور روبه رو شد و از طرفی با توجه به کیفیت مورد قبول در ساخت و مونتـــاژ و خدمات گسترده فنی و گارانتی محصولات خود موجب تشویق صاحبان دیگر صنایع به استفاده از این نوع پــمپ گردیدکه شامل صنعت ساختمان ، آب و فاضلاب ، پالایشگاهی ، نیروگاهی ، شوینده ها ، صنایع نفت ، گـــــاز و پتروشیمی ، صنایع غذایی ، معادن ، کشاورزی ، شیمیایی و آرایشی و صنایع دیگر می باشند.

لازم به ذکر است که کلیه مراحل سفارش- انتخاب پمپ برای مشتریان – رعایت استانداردهای ساخت و تـــــامین قطعــات یدکی توسط توسط کارشناسان این واحد و با نظارت ایشان در مراحل مختلف تولیدی صورت می پذیرد.

گفتنی است منو پمپ بهلول علاوه بر تولید انواع منو پمپ که اصلی ترین محصولات این واحد را در بر می گیرد، پمپ های سانتریفیوژ ,قطعات مصرفی نفت و پتروشیمی از قبیل روتور و استاتور و پمپ های سفارشی بر اساس درخواست مشتری طراحی و ساخته میشود.

منو پمپ بهلول اکنون قادر به تولید انواع منو پمپ در سایز ها و مکانیزمهای مختلف می باشد که بسته به نیاز کاری مشتریان – شرایط محیطی و ظرفیت مطلوب پمپاژ – دارای ساختارهای مختلف بوده و پس از مشورت با کارشـــناسان بخش فروش این واحد و بررسی های فنی ، پمپ مورد نظررا به مشتری عرضه می کند.

کلیه پمپ های این واحد دارای گارانتی یکساله بوده و از خدمات پس از فروش بمدت ده سال برخوردار است .مزیت استفاده از منو پمپهای بهلول ، نسبت به مدلهای مشابه خارجی ، در دسترس بودن کلیه قطعات یدکی و ارائه سریع به مشتری می باشد .

هدف اصلی واحد، جلب رضایت مشتریان و برآورده کردن نیازهای آنان با رعایت دقیق کیفیت محصول و بهبود گام به گام سیستم تولید و پایین بودن قیمت تمام شده برای خریدار می باشد.
mono-pump-bohlul

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
maryam
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.