ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 20 مرداد 1395 15:01

فروش طراحی نصب تجهیزات اعلام حریق ESSER

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
فروش ، طراحی ، نصب و اجرای تجهیزات اعلام حریق و نمایندگی انحصاری برند ESSER ( اسر ) آلمان، پرفروش ترین برند اعلام حریق در دنیا

مشخصات سیستم اعلام حریق Esser By Honeywell

۱- شرکت Novar تولید کننده سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر برند Esser By Honeywell و تولید کننده متنوع ترین دتکتورهای تشخیص حریق شامل دتکتورهای دود، حرارتی، ترکیبی دود و حرارتی ( T ROR ,OT Fired ,OT Blue ,OT ,O2 T) و ترکیبی دود و حرارت و گاز (OTO)

از جمله قابلیت حسی دتکتورهای این سیستم به موارد ذیل می توان اشاره کرد:

قابلیت تنظیم حساسیت دتکتورها و قابلیت انطباق پذیری با محیط
قابلیت مانیتورینگ هوشمند دتکتور
نصب آسان
مصرف بسیار پایین ۴۰ تا ۶۰ میکرو آمپر

۲- قابلیت شبکه شدن و مانیتورینگ:

در سیستم اعلام حریق Esser امکان شبکه نمودن ۳۱ پانل در یک شبکه وجود دارد فاصله پانل ها تا یکدیگر تا ۳ کیلومتر( با کابل مسی یا نیر بالتی مود ) و تا ۱۵ کیلومتر با( نیر سینگل مود) می باشد. امکان اتصال نامحدود شبکه ها با یکدیگر و ایجاد دسترسی در سطوح مختلف به شبکه وجود دارد. نرم افزارهای قوی مانیتورینگ (FlexEs Guard, WINMAG ) جهت مانیتورینگ هوشمند سیستم اعلام حریق و امکان ارتباط سیستم با سیستم های دیگر از قبیل سیستم های حفاظتی ساختمان و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در این سیستم در نظر گرفته شده. این نرم افزارها به صورت جامع و Open Source بوده و امکان اضافه نمودن سیستم های دیگر به این سیستم وجود دارد.

۳- داشتن تاییدیه های بین المللی:

کلیه تجهیزات ساختمان برند Esser دارای تاییدیه Vds آلمان بوده و سیستم اعلام حریق نیز بصورت یکپارچه دارای این تاییدیه می باشد.

۴- جامعیت محصولات:

کلیه محصولات اعلام حریق برند Esser بصورت یکپارچه در کارخانجات ایشان در اتحادیه اروپا قرار گردیده و این شرکت جزء معدود سازندگانی است که کلیه اقلام پانل و تجهیزات آشکارساز حریق را بصورت یکپارچه تولید می نماید. همچنین لازم به توضیح است که نرم افزارها اختصاصاً توسط کمپانی Honeywell طراحی شده و امکان یکپارچه سازی سیستم ها با توجه به پروتکل های آزاد شده در نرم افزارها وجود دارد.

اعلام و اطفاء حریق:

۵- دارا بودن گواهینامه های بین المللی جهت سیستم های اطفاء حریق کلیه تجهیزات اطفاء حریق ساخت شرکت Siex دارای تاییدیه های UL، FM و Vds می باشند این شرکت تولید کننده سیستم اطفاء حریق گازی ( FM200 و Inert Gas ) می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
حامی تجهیز رایان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.