ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 17 آذر 1395 05:24

گریتینگ

رتبه این آیتم
استان :مرکزي
شهر :اراک
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
امروزه با توجه به توسعه عظیم صنعت ملی در مقوله نفت و گاز و نیز احساس نیاز در شهرسازی، یکی از پرکاربردترین قطعات صنعتی مورد پیشنهاد طراحان صنعتی "گریتینگ" (شبکه فولادی) می باشد. در همین راستا شرکت نیکوفن پرشین با توکل بر خداوند منان و تکیه بر دانش، توانایی و تجربیات پرسنل متعهد و نیز فعالیت چندین ساله در این حیطه، آمادگی خود را جهت همکاری با پیمانکاران فعال در حوزه صنعت پتروشیمی، پالایشگاه، نفت و گاز، کشتی سازی، شهرسازی، سازه های فلزی و ... جهت تامین و ساخت گریتینگ اعلام می دارد.

هم اکنون این شرکت با توجه به خواست و نیاز مشتری قادر است با کمترین قیمت ممکنه هر نوع گریتینگ موجود (اعم از فولادی، الکتروفورج، فایبرگلاس، آلومینیومی و استنلس استیل) را با پوشش "گالوانیزه گرم" و یا "پلی اتیلن سبک" مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته و مشاوره های فنی و مهندسی خود را در اختیار هموطنان صنعتگر خود قرار دهد. در حال حاضر این شرکت توانایی تولید روزانه 3500 کیلوگرم گریتینگ (بدون محدودیت ابعادی و نوع) را دارد که این مقدار در سال حدودا 1200 تن گریتینگ می باشد.

ان شاالله بتوانیم با عنایات خاصه حضرت حق و تلاش و پشتکار نیروی کار، نقشی هرچند اندک را در توسعه ایران اسلامی عزیز داشته باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ابوالفضل
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.