ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 02 مرداد 1396 08:59

نیاکو اطلس قشم - مرجع تخصصی تین کلاینت، زیرو کلاینت و مینی پی سی های فن لس در ایران

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت نیاکو اطلس قشم به شماره ثبت 3660با هدف توسعه زیر ساختهای شبکه مخابراتی کشورو تامین تجهیزات ، طراحی و اجرای پروژه های LAN ، WAN و همچنین تولید انواع تجهیزات شبکه های کامپیوتری : GPU Server، Storage Server، Twin Server، Super Server، Clients، Data Center با همکاری و مشارکت سهامداران، تحت نظارت مستقیم شرکت انـرژی خورشیـدی ایـران و همکاری بازرگانی شرکت آسیــا نیــکان اطلــس به عنوان یکی از اعضای مجموعه" گروه شرکتهای NIA "در منطقه آزاد قشم (به جهت تسهیل درامرتامین تجهیزات و اقلام وارداتی ) پا به عرصه صنعت انفورماتیک گذاشت .

نیاکو با در اختیار داشتن فضای کافی در منطقه آزاد قشم و در جنوب کشور (مبادی ورودی کشور) و دفتر تهران و همچنین با داشتن نیروهای خلاق و کارآمد و با پشتوانه مدیریتی قوی و مدرن و نیز بهره گیری بیش از20 سال سابقه بازرگانی وارتباطات قـوی با مجمـوعه تولیدکنندگان معروف بین المللی، یکی از تخصصی ترین مراکز عرضه کالا و خدمات در زمینه خدمات فوق در کشور محسوب میشود .
شروع فعالیت و بسترسازی نیاکو

فعالیت اصلی شرکت نیاکو بر اساس اندیشه تولید رایانه بنا شده.

بر این اساس تمام توان شرکت از بدو تاسیس در جهت هدف اولیه یعنی تولید رایانه صرف شده.

شرکت نیاکو اطلس قشم در بدو تاسیس اخذ نمایندگی و تامین تجهیزات از معتبرترین شرکت ها جهت تامین تجهیزات مورد نیاز پروژه های خود و همچنین آشنایی با آخرین فناوری ها در زمینه سخت افزار را دنبال نموده و در این راستا موفق به اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش از شرکت Atrust از تایوان، تولید کننده انواع Thin Client ، Zero Client ، All in one Client گردید.



در گام دوم پس از آشنایی با اصول نرم افزاری و سخت افزاری مجاز سازی و انطباق آن با واقعیت موجود در شبکه های داخلی، برنامه طراحی رایانه هایی که در این شبکه ها موردنیاز هستند برای تولید در ایران شروع نمود.

پس از شناسایی نیازهای کاربران و طراحی محصول، یک برنامه جامع هدف برای تولید کالا ( تین کلاینت - مینی پی سی - رایانه یکپارچه AIO ) در نظر گرفته شد که بر اساس این برنامه طی سه فاز و در مدت 5 سال این شرکت موقف خواهد بود تا رویای تولید رایانه در ایران با برند ایرانی را تحقق بخشد .

فاز یک: طراحی سخت افزار و کابینت کالا و بیرون سپاری تولید و مونتاژ و پیکربندی نرم افزاری نهایی در محل سایت کارگاهی شرکت.

فاز دو: طراحی سخت افزار و کابینت کالا و تولید برد اصلی در محل سایت تولیدی شرکت و بیرون سپاری تولید قطعات ریز مانند حافظه RAM یا ماژولهای حافظه و بدنه دستگاه.

فاز سه: طراحی سخت افزار و کابینت کالا و تولید برد اصلی و بدنه در محل سایت تولیدی شرکت و راه اندازی خط تولید RAM و SSD .
فعالیت های اصلی نیاکو اطلس قشم

1. تولید انواع تین کلاینت و مینی پی سی با برند اختصاصی نیاکو

2. تولید رایانه های یکپارچه All In One با تنوع در قدرت و کارایی

3. مشاوره ، طراحی، پیاده سازی، پشتیبانی و بروزرسانی انواع شبکه های کامپیوتری

4. مشاوره ، طراحی، پیاده سازی، پشتیبانی و بروزرسانی انواع سیستمهای مخابراتی

5. مشاوره ، طراحی، پیاده سازی، پشتیبانی و بروزرسانی انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی بر پایه IP

6. تامین تجهیزات خاص از شرکتهای معتبر خارجی و ارتباط مستقیم با نمایندگی های رسمی جهت پشتیبانی مستمر

در پایان امید است که بتوانیم درمسیر تعالی و بهبود همراهتان باشیم و نام درخشان شما را بعنوان برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات خود ثبت نماییم .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نیاکو
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.