ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

شنبه, 20 آبان 1396 07:06

پارکت فلورپان ترکیه در ایران

رتبه این آیتم
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نمایندگی انحصاری پارکت فلورپان ترکیه در ایران

لمینت فلورپن محصول کارخانه کاستامونو ترکیه ، در کلاس های 31 ، 32 و 33 عرضه میگردد.
پارکت FLOORPAN دارای هر سه سطح استاندارد مقاومتی AC5 , AC4 , AC3 بوده و مناسب جهت استفاده در منازل ، دفاتر و ادارات ، همچنین پاساژ ها و مکان های عمومی با تردد بالا میباشد.
سیستم و تکنولوژی کلیک های این لمینت از نوع یونیلین بلژیک بوده و دارای سیتم قفل از هر چهار سمت میباشد، که این امر موجب حفظ استحکام و یکپارچگی پارکت ها بعد از نصب شده و مقاومت خوبی در برار انبساط و انقباض و عدم ایجا درز بعد از نصب ، میگردد.
گروه بازرگانی کوه کمری، ضمن ارایه انحصاری این محصول ، برای نخستین بار اقدام به عرضه پارکت ترک با استاندارد AC5 در بازار ایران و همچنین تنوع رنگی بیش از 30 رنگ نموده است.
در بین پارکت های ترکیه ای موجود در بازار ایران ، لمینت FLOORPAN تنها اولین پارکت لمینت دارای استاندارد AC5 میباشد، این استاندارد متضمن حفظ کیفیت در مکانهای عمومی با تردد بسیار بالا - نظیر ادارت و پاساژ ها - با گارانتی 10 سال است.
پارکت لمینت فلورپان در سه تیپ مختلف ساده () ، درزدار (شیار دار V Groove) و برجسته (Register) و در 30 رنگ و طرح روز اروپا آماده بارگیری و تحویل میباشد.
ضد اصطکاک و الکتریسیته ساکن ، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت بالا در برار نور خورشید و خط و خش و سایش از سایر ویژگی های این لمینت است.
ضخامت های مختلف 7 ، 8 و 12 میل و همچنین تنوع رنگی بالای این محصول، موجب شده که تمامی سلایق ، نیاز ها و بودجه ها را پوشش داده و پاسخ گوی قشر وسیعی از مصرف کنندگان عزیز ، طراحان ، آرشیتکت ها ، معماران ، شرکت های سازنده سازه های نمایشگاهی و ... و در کل بازار ساخت و ساز کشور باشد.

جهت دریافت کاتالوگ اینترنتی و مشاهده رنگها و طرح های موجود، از
وب سایت www.floorpanparke.IR
کانال تلگرام https://t.me/iranfloorpan
صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/floorpan_ir
دیدن فرمایید.

پارکت FLORPAN در بیش از 30 رنگ ، در مدل های درزدار ، ساده ، برجسته و استاندارد های AC3 / AC4 / AC5 با ضخامت های 7 ، 8 و 12 میل

جهت دریافت شرایط نمایندگی و همکاری ، مشاهده نمونه ها ، بازدید از شوو روم و همچنین دریافت سمپل و کاتالوگ با شماره های 26216096 - 26213462 گروه بازرگانی کوه کمری ، تماس بگیرید.
آدرس: تهران ، بلوار آفریقا (جردن) ، ناهید شرقی - پلاک 22 ، واحد شماره 9

با ما همیشه چند قدم جلوتر باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نيما
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.